Skocz do zawartości

Komputer dla gracza 8000zł


Recommended Posts

Witam serdecznie,

 

chciałbym was poprosić o złożenie zestawu komputerowego stricte pod gry. Niestety jako gracz konsolowy mam zielone pojęcie nt. składania tego typu maszyn.

 

  • Zastosowanie komputera : Gry, Front-End dev
  • Maksymalna kwota : 8000
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : Końcówka maja
  • Których części potrzebuję : Sama buda, bez peryferii
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Niestety nie znam się na tym, więc najprawdopodobniej nie
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : 1920x1080 / Samsung C27FG73FQUX
  • Specjalne wymagania : Komputer bede zamawiał w Komputroniku. Niestety nie mam możliwości zamówienia w innym sklepie.
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : ---------
  • Własna propozycja zestawu : ---------
  • Inne : Komputer nie musi epicko wyglądać, byleby był wydajny adekwatnie do swojej ceny

 

Pozdrawiam!

 
Link to post
Share on other sites

Jakiego rodzaju gry ?

Masz monitor z FreeSync ale nie wiem czy warto pakować się w Vegę. Raczej nie. 

 

1 x  Intel Core i7-8700 /3.2GHz, 12MB, LGA1151, BOX/ 1 x  MSI Z370 Tomahawk /intel Z370, DDR4, LGA1151/ 1 x  Seasonic FOCUS Plus 650W Gold 1 x  Palit GeForce GTX1080 Game Rock 8GB DDR5 256bit (1784/10000) 1 x  SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2 1 x  Fractal Design Meshify C (Black, Glass) 1 x  Toshiba P300 2TB 64MB cache SATA600 7200rpm 1 x  Plextor M.2 M8Pe 256GB heat sink (2000/900MB/s) MLC 1 x  GoodRam 16GB (2x8GB) 3000MHz CL16 Iridium X (black)