korzeN987 9 Napisano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, musimy działać szybko bo moja kochana karta chce odejść na tamten świat. POMÓŻCIE!......aktualizacja biosu (płyty głownej), wszystko przebiega pomyślnie, kilka godzin spędzonych w World of Tanks po czym wyłączam komputer i wracam po 2h do domu żeby znowu pograć, a tu przy stracie systemu czerwone artefakty ((( Próba odzyskania systemu się nie powiodła przy kolejnych próbach włączania komputera jest coraz gorzej brak sygnału i nic nie widać. Zaniosłem do serwisu, powiedzieli, że karta uszkodzona -.- podjęli próbę naprawy ale się nie udało. Co robić karta nigdy nie była kręcona, największy stres jaki chyba przeżyła to WoT na ultra i full HD, najdłuższe sesje miała w Tibi i cs'ie Karta graficzna: Gigabyte Geforce GTX 970 4GB Windforce (Uszkodzona ) Płyta główna: MSI B85 G43 Procesor: i5-4460 Ram: 8GB DDR3 Kingston Zasilacz: Zalman 700W Mogę dać zdjęcie podglądowe karty ale karta jak karta trochę kurzu nic szczególnego Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez korzeN987 Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2018 a była na gwarancji? Jak po to cóż, musisz się pożegnać, też mi było ciężko pożegnać się z GeForce 660Ti. Przeżyjesz! Czas na zmiany, czas kupić nową grafikę Cytuj Link to post Share on other sites
korzeN987 9 Napisano 17 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2018 Niestety już po ale chyba jednak bym wolał dać jej nowe życie Można wysłać karte do serwisu Gigabyte ile wtedy się czeka i jak droga może okazać się naprawa tej karty ? Cytuj Link to post Share on other sites
futerko78 2 Napisano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2018 Co do kosztów to Ci nie odpowiem ale mojego wysyłałem (był na gwarancji) do X-komu. Czekałem ok 3 tygodni - odesłali twierdząc, że jest sprawny. Wciąż sypał artefaktami. Odesłałem ponownie i czekałem..... Sklep wysłał karte do producenta. Po ok.pięciu tygodniach zgłosiłem się po kase. Miałem farta. Jak jesteś po gwarancji to lipa. Zbieraj kase na nową. Cytuj Link to post Share on other sites
korzeN987 9 Napisano 17 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2018 Po gwarancji ale czy czasem Gigabyte nie prowadzi pogwarancyjnej naprawy ? Gdzie ją wysłać Cytuj Link to post Share on other sites
Lord_Krecitsqa 1270 Napisano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2018 A ja kręcę swojego G1_970 na 130 GPU 430 pamięci i nie chce sie popsuć Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 @up Tak karty nie zepsujesz. Cytuj Link to post Share on other sites
Dzidek244 0 Napisano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 Gwarancja producenta to jedno ale możesz przecież skorzystać z rękojmi przez okres 2 lat od zakupu karty. Jeżelli nie minęło 2 lata to reklamuj tam gdzie kupiłes właśnie z rękojmi. Cytuj Link to post Share on other sites
korzeN987 9 Napisano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2018 Gwarancja producenta to jedno ale możesz przecież skorzystać z rękojmi przez okres 2 lat od zakupu karty. Jeżelli nie minęło 2 lata to reklamuj tam gdzie kupiłes właśnie z rękojmi. Niestety już minęło Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.