Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Uratujmy GTX'a 970

GTX 970 4GB Uszkodzona naprawa karty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 korzeN987

korzeN987
  • Bywalec

  • 140 postów
  • Miejscowość:Płock

Napisano 17 kwiecień 2018 - 18:32

Witam, musimy działać szybko bo moja kochana karta chce odejść na tamten świat.

 

POMÓŻCIE!......aktualizacja biosu (płyty głownej), wszystko przebiega pomyślnie, kilka godzin spędzonych w World of Tanks po czym wyłączam komputer i wracam po 2h do domu żeby znowu pograć, a tu przy stracie systemu czerwone artefakty :(((( Próba odzyskania systemu się nie powiodła przy kolejnych próbach włączania komputera jest coraz gorzej brak sygnału i nic nie widać. Zaniosłem do serwisu, powiedzieli, że karta uszkodzona -.- podjęli próbę naprawy ale się nie udało. Co robić karta nigdy nie była kręcona, największy stres jaki chyba przeżyła to WoT na ultra i full HD, najdłuższe sesje miała w Tibi i cs'ie 

 

Karta graficzna: Gigabyte Geforce GTX 970 4GB Windforce (Uszkodzona  :cry:  :cry:  :cry:)

Płyta główna: MSI B85 G43

Procesor: i5-4460

Ram: 8GB DDR3 Kingston

Zasilacz: Zalman 700W 

 

Mogę dać zdjęcie podglądowe karty ale karta jak karta trochę kurzu nic szczególnego  :D


Użytkownik korzeN987 edytował ten post 17 kwiecień 2018 - 18:33

  • 0

#2 ragon

ragon
  • Entuzjasta

  • 641 postów
  • Miejscowość:Chełmno

Napisano 17 kwiecień 2018 - 18:37

a była na gwarancji? Jak po to cóż, musisz się pożegnać, też mi było ciężko pożegnać się z GeForce 660Ti. Przeżyjesz! Czas na zmiany, czas kupić nową grafikę :)


  • 0

Mobo: Asus Z97M-PLUS CPU: Intel i5 4690k Cooler: Scythe Mugen 2 rev.B RAM: HyperX 16GB 1866MHz GPU: MSI GeForce 970 SSD: Plextor M5Pro 128GB, Crucial MX200 250GB, GoodRAM Iridium Pro 240GB PSU: Thermaltake 530W Case: Aerocool DS Cube  LCD: Samsung 27" CURVED TV: Samsung 40" UHD Speakers: Edifier R1600TIII Keyboard: SteelSeries Apex M750 TKL Mouse: Steelseries Sensei Wireless Gamepad: Microsoft Xbox One Controller OS: Windows 10 HP x64 BOX Others: Dell V3568, Asus Zenfone 5, Nvidia Shield K1, Nintendo Switch


#3 korzeN987

korzeN987
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 140 postów
  • Miejscowość:Płock

Napisano 17 kwiecień 2018 - 18:41

Niestety już po ale chyba jednak bym wolał dać jej nowe życie :) Można wysłać karte do serwisu Gigabyte ile wtedy się czeka i jak droga może okazać się naprawa tej karty ? 


  • 0

#4 futerko78

futerko78
  • Nowicjusz

  • 9 postów

Napisano 17 kwiecień 2018 - 19:25

 Co do kosztów to Ci nie odpowiem ale mojego wysyłałem (był na gwarancji) do X-komu. Czekałem ok 3 tygodni - odesłali twierdząc, że jest sprawny. Wciąż sypał artefaktami. Odesłałem ponownie i czekałem..... Sklep wysłał karte do producenta. Po ok.pięciu tygodniach zgłosiłem się po kase. Miałem farta. Jak jesteś po gwarancji to lipa. Zbieraj kase na nową. 


  • 0

#5 korzeN987

korzeN987
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 140 postów
  • Miejscowość:Płock

Napisano 17 kwiecień 2018 - 20:31

Po gwarancji ale czy czasem Gigabyte nie prowadzi pogwarancyjnej naprawy ? Gdzie ją wysłać 


  • 0

#6 Lord_Krecitsqa

Lord_Krecitsqa
  • Nałogowiec

  • 1717 postów
  • Miejscowość:Bielsko-Biała

Napisano 17 kwiecień 2018 - 20:31

A ja kręcę swojego G1_970 na
130 GPU
430 pamięci i nie chce sie popsuć :/
  • 0
i7-4790k 4400mhz MSI_z97g5; 16gb_tridentX-2400 ASUS STRIX 1080ti 11gb M2_Samsung_961+SSD,Phantex_350x,Raijintek<p>https://www.3dmark.com/3dm/25780419https://www.3dmark.com/3dm/34157590<p><p>https://www.3dmark.com/3dm/36269596

#7 Funkie

Funkie
  • Maniak

  • 4320 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 22 kwiecień 2018 - 08:23

@up
Tak karty nie zepsujesz.
  • 0

R5 2600 4,2GHZ / NH-DT 14 / MSI B450 TOMAHAWK / 2x8gb DDR4 IRDM X 3200mhz  / PLEXTOR M6S 128/ HDD: 3,5TB / Sapphire AMD VEGA 64 8GB HBM2


#8 Dzidek244

Dzidek244
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 22 kwiecień 2018 - 23:25

Gwarancja producenta to jedno ale możesz przecież skorzystać z rękojmi przez okres 2 lat od zakupu karty. Jeżelli nie minęło 2 lata to reklamuj tam gdzie kupiłes właśnie z rękojmi.


  • 0

#9 korzeN987

korzeN987
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 140 postów
  • Miejscowość:Płock

Napisano 23 kwiecień 2018 - 09:52

Gwarancja producenta to jedno ale możesz przecież skorzystać z rękojmi przez okres 2 lat od zakupu karty. Jeżelli nie minęło 2 lata to reklamuj tam gdzie kupiłes właśnie z rękojmi.

 

Niestety już minęło :( 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: GTX 970, 4GB, Uszkodzona, naprawa, karty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych