Migdał1994 0 Napisano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) 1.Konfiguracja komputera: Procesor: Intel Core i5-8400 /2.8GHz, 9MB, LGA1151, BOX/ Płyta główna: AsRock Z370 Pro4 /intel Z370, LGA1151/ Pamięć RAM: A-Data 8GB (2x4GB) 3000MHz CL16 XPG Z1 Dysk HDD: Toshiba P300 1TB 64MB cache SATA600 7200rpm Karta graficzna: Sapphire Radeon RX 580 Nitro+ OC 8GB DDR5 256bit (1411/8000) Zasilacz: Corsair CX550M 550W 120mm Bronze Semi-Modularny Obudowa: SilentiumPC Regnum RG4T Pure Black Monitor: AOC GP2590PX Problem dotyczy gpu. 2.System operacyjny: Windows Home 64bit 3.Zmiany wprowadzone w systemie i sprzęcie przed wystąpieniem kłopotów: Komputer nowy, zamówiony z esc.pl z montażem - później po podłączeniu zainstalowany system, sterowniki, gry. 4.Używany program antywirusowy: avg free antivirus 5.Wykonane czynności w celu naprawy problemu: - 6.Informacje dodatkowe: Problem występuję podczas gry, a dokładnie w cs:go - czasem obraz "świruje", w fortnite - pierwszy mecz wylądowałem i odrazu obraz był "przekłamany" przez moment i za chwilę cały obraz zrobił się brązowy na kilka sekund później czarny, dźwięk się zaciął stanął w miejscu, komputer się zawiesił i za chwilę sam zresetował. W innych grach: GTA V, Hellblade - Senua's Sacrifice, League of Legends nie ma żadnych problemów. Postanowiłem zrobić test w 3DMarku. Efekt był taki, że za pierwszym razem obraz był dosyć często "zniekształcony, przekłamany" oraz na kilka sekund cały obraz był zielony i niestety później kilka razy próbowałem to uchwycić nagraniem i mi się nie udało. Po zakończeniu testu zawsze jest to samo - obraz posiada artefakty? i za chwilę komputer się resetuje. Widać to na filmiku, który zrobiłem: Tutaj moment zakończenia testu, gdzie widać artefakty: https://youtu.be/AAFUjo7QouI?t=114 Tutaj moment "zniekształceń. przekłamań" (niestety ale nie udało mi się już uchwycić jak np. cały obraz ma jakiś jeden kolor na kilka sekund). https://youtu.be/AAFUjo7QouI?t=154 Komputer zamówiłem 9 kwietnia (poniedziałek), a przesyłka była u mnie w piątek (13 kwietnia). Link do zestawu: http://forum.benchmark.pl/topic/262208-własny-zestaw-3300-zł-gtx-6-gb-i3-8100-ssd/ Dodam jeszcze, że podczas otwierania przesyłki, styropian był złamany w jednym miejscu, natomiast obudowa na szkle na jednej z dziur na śruby było pęknięcie spowodowane złym montażem lub podczas pakowania. (nie przeszkadza mi to - wszystko się trzyma jedynie przy odkręcaniu/zakręcaniu słychać jak to szkło się "kruszy") Co teraz mogę zrobić? Mam jeszcze czas na zwrot (14 dni). Z drugiej strony jest gwarancja. W poniedziałek będę się kontaktował ze sklepem esc.pl Proszę o pomoc. Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez Migdał1994 Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2018 Nawet się nie zastanawiaj tylko wysyłaj w opcji zwrotu 14-to dniowego. Reklamacje to sobie daruj, bo zaczną naprawiać i będziesz bez komputera i kasy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Migdał1994 0 Napisano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2018 I wtedy zamówić drugi raz? Z tego co widzę nie mają już tej karty graficznej Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Widocznie mają takie coś komu wciskają i a nuż znajdzie się ktoś co zareklamuje. Nie wiadomo u ilu już klientów ta karta była. Po za tym masz gwarację na cały zestaw, a ten nie działa i nie do Ciebie należy identyfikowanie wadliwego podzespołu. Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez lonialomax 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Migdał1994 0 Napisano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Czyli najlepiej zwrócić cały zestaw, a nie samemu demontować kartę graficzną i wysyłać tylko kartę? Później zamówić taki sam zestaw z inną kartą graficzną? Próbowałem teraz pograć w GTA V i jest coraz gorzej - pograłem 3 min i zakłócenia obrazu, kolorowe obrazy, zacięcia dźwięku i wyłącza się monitor (sam ręcznie musiałem resetować komputer). Dodatkowo artefakty pojawiają się już przy normalnej pracy - nawet teraz jak to piszę. Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez Migdał1994 Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2018 Oczywiście cały zestaw, bo nie masz pewnosci czy jest to wina karty graficznej czy przypadkiem nie uszkodzonego slotu PCI Express na płycie gł, co często zdarza się podczas transportu zmontowanych zestawów PC. Po drugie jak będziesz miał kasę to Ty będziesz rozdawał karty. Cytuj Link to post Share on other sites
Migdał1994 0 Napisano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2018 Co do zwrotu - przeczytałem takie coś: “Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.” Więc czy jest możliwy zwrot? Czy pozostaje jedynie reklamacja/rękojmie. Cytuj Link to post Share on other sites
sznib 887 Napisano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2018 Jak najbardziej zwrot jest możliwy. W tym zapisie chodzi o to że kupujący ponosi odpowiedzialność jeśli po sprzęcie będzie widać ślady użytkowania. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
prohans 139 Napisano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2018 Wina grafiki jest raczej ewidentna ale tak jak mówią koledzy oddaj cały zestaw 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Migdał1994 0 Napisano 16 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2018 (edytowane) Skontaktowałem się ze sklepem i mam sprawdzić połączenie gpu na PCI-E. Jeżeli to nie pomoże i dalej będzie problem mam 3 opcje: zwrócić samą kartę, zwrócić cały zestaw (sam wysyłam i pokrywam koszty) lub zgłosić samą kartę graficzną na gwarancję i wtedy oni wysyłają kuriera. http://catshare.net/wmyf4Jzt8U3ySoUE Wstawiam log z GPU-Z podczas trwania testu w 3dmark, gdzie podczas 3 testu komputer się zawiesza, a podczas drugiego pojawiają się już zniekształcenia obrazu. Edytowane 16 Kwietnia 2018 przez Migdał1994 Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2018 Nie baw się w żadne rozkładanie zestawu na czynniki pierwsze i weryfikowanie uszkodzenia bo zapłaciłeś nie dość że za sprzęt to jeszcze za złożenie zestawu. Jak zrobisz tak i sklep stwierdzi, że to nie wina grafiki to będziesz wysyłał po kolei każdy następny podzespół do reklamacji. Jeszcze raz radzę odesłać całość i zabrać kasę. Bo to co proponuje sklep jest nie profesjonalne. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Migdał1994 0 Napisano 16 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2018 Komputer spakowałem wszystko tak jak było. Dzisiaj wyślę do nich dokument z odstąpieniem od umowy, a jutro paczkę. Zapewne wezmę taki sam zestaw tylko z inną kartą graficzną. Mam nadzieję, że jak tylko odbiorą paczkę nie będę musiał czekać długo na przelew. Jak tylko będę miał pieniądze na koncie zamawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.