Cepheus119 534 Napisano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) No dobra, ktoś chętny powróżyć z fusów i strzelić specyfikacją PS5? Pośmiejemy się z tego za jakieś półtora roku/dwa lata. Mój strzał jeśli o GPU chodzi: - zmodyfikowany rdzeń Navi - 60 jednostek CU (chip 64 CU z 4 jednostkami deaktywowanymi) - ~ 1.31 GHz zegar GPU - 16 GB GDDR6 wspólne dla CPU/GPU - 3840 stream proccessors * 2 * 1.31 GHz = 10 TFLOPS - jakieś dodatkowe bajery na których się nie znam - rapid packed math, może jakieś dodatkowe wspomaganie VR - moc będzie szła albo w natywne 4K 30 fps, które powinno spokojnie dawać radę przy 10 TFLOPS (różne optymalizacje i tricki programistów) albo w przypadku pozytywnych opinii i dalszego rozwoju renderowania szachownicowego - checkerboard 4K i 60 fps. Osobiscie, zakładałbym, że nowe CPU w postaci Zena będzie sobie dobrze radziło i zaeksperymentują z checkerboardem 4K i 60 fps. 4K już będzie mocno ogranym bełkotem PR ale takie 60 fps w każdej grze - to może być kolejny marketingowy chwyt, natomiast według mnie, bez checkerboarda to się nie uda. Biorę po 100 zł od każdej drużyny i proszę słucham Państwa ... Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez Cepheus119 Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba.wro 0 Napisano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2018 Dokładnie taki config obstawiam. Mam nadzieję, że Navi obsłuży DirectX Raytracing (DXR), a co do pamięci to liczę na transfery rzędu 1TB/s osiągalne dla GDDR6. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.