Malaho 0 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 (edytowane) Witam, mam problem z moim połączeniem internetowym, otóż problem polega na tym że internet rozłącza mi się po tym jak używam/używałem programów typu TS3/Discord/Skype, nawet po tym jak już internet mi rozłączyło, to przez jakiś czas się rozłącza dużo częściej niż przed włączeniem tego typu programów. Uniemożliwia mi granie w gry online itd, dzwoniłem już do dostawcy parę razy i jedyne co się dowiedziałem to to że to nie ich wina, ponieważ u nich nie widnieje żaden raport zerwania połączenia. Po wyłączeniu zapory systemu sieci internet działał lepiej ale zerwanie połączenia i tak następowało aczkolwiek na krótszą chwilę. Używanie komend cmd.exe netsh int ip reset netsh winsock reset nic nie dało. Nie bardzo wiem co dalej mam zrobić. Edytowane 30 Marca 2018 przez Malaho Cytuj Link to post Share on other sites
crossek 38 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 może po prostu gubisz pakiety ? Cytuj Link to post Share on other sites
Malaho 0 Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 może po prostu gubisz pakiety ? A w jaki sposób się to dzieje i jak można temu jakoś zaradzić? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Może trzeba zaktualizować sterowniki pod system...? Cytuj Link to post Share on other sites
Malaho 0 Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Może trzeba zaktualizować sterowniki pod system...? według windowsa, sterowniki karty sieciowej są najnowsze Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 (edytowane) A według producenta płyty ? Zaglądnij tam...Jaki masz antywirus i spróbuj z wyłączonym. Edytowane 30 Marca 2018 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
Malaho 0 Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 A według producenta płyty ? Zaglądnij tam...Jaki masz antywirus i spróbuj z wyłączonym. Antyvirus wyłączony, sterowniki karty sieciowej pobrane ze strony producenta i dalej to samo Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Może inaczej. Od kogo masz internet ? Modem masz od dostawcy internetu czy swój (jaki) ? Cytuj Link to post Share on other sites
Malaho 0 Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Może inaczej. Od kogo masz internet ? Modem masz od dostawcy internetu czy swój (jaki) ? Dostawca to Orange, aczkolwiek router mamy firmy ZyXel model VMG8324-B10A Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Może to być związane z ustawieniami routera. Technicy z Orange nie mają obowiązku pomagać w ustawieniach nie swojego sprzętu,ale mogą. Czas jakiś temu miałem TpLinka i przy problemach pomogli mi (przez telefon). Spróbuj z nimi o tym pogadać. Jeśli oczywiście przyczyną problemu jest router... Cytuj Link to post Share on other sites
Malaho 0 Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Może to być związane z ustawieniami routera. Technicy z Orange nie mają obowiązku pomagać w ustawieniach nie swojego sprzętu,ale mogą. Czas jakiś temu miałem TpLinka i przy problemach pomogli mi (przez telefon). Spróbuj z nimi o tym pogadać. Jeśli oczywiście przyczyną problemu jest router... Możliwe że to rzeczywiście może być powód, zadzwonię do nich jak znajdę czas i spróbuję wyjaśnić problem a moze pomogą, a jeśli nie to może chociaż jakiegoś technika przyślą czy coś ;( Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.