Smokie 0 Napisano 27 Marca 2018 Udostępnij Napisano 27 Marca 2018 Witam serdecznie, od prawdopodobnie wczoraj mam problem z używaniem mobilnego internetu na telefonie LG G2. Wygląda to w tak, że nie ważne jaki mi w danym momencie łapie standard, czy to LTE czy 3G i tak dalej internet działa tak samo, czyli praktycznie wcale - strony ładują się po kilka/kilkanaście minut, pobrać nie da się nic. Dodam, że mam wykupiony pakiet internetu, więc nie tu leży problem. Czy macie pomysł czym może być to spowodowane? Cytuj Link to post Share on other sites
RalfNwn 95 Napisano 28 Marca 2018 Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 Jeśli jest zestawione połączenie danych (3/4G czy LTE) i coś tam się łączy z netem to, jak dla mnie, wskoczył "lejek" od operatora po przekroczeniu transferu - telefon na infolinię powinien wyjaśnić sprawę. Jak masz możliwość, przełącz się na wifi, pobierz i zainstaluj np. aplikację Meteor: Test Prędkości i przetestuj swoje łącze mobilne. Cytuj Link to post Share on other sites
Smokie 0 Napisano 28 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 Własnie to raczej nie jest lejek, według strony Virgin Mobile zostało mi 4.7GB. Cytuj Link to post Share on other sites
RalfNwn 95 Napisano 28 Marca 2018 Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 Odpal ten test prędkości łącza i sprawdź szybkość łącza. Ewentualnie może to coś z przeglądarką, np. mało miejsca na telefonie? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Smokie 0 Napisano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 Sprawa wygląda tak, że gdy łapie mi LTE lub H+ to internetu nie łapie praktycznie wcale - na tym teście prędkości wszystko jest na 0 + czasami upload wskakuje na jakieś śmieszne wartości typu 1kb/s. Gdy ustawię GSM only to coś tam łapie - pingi są różne, zaczyna się od 100, górnej granicy chyba nie ma, download około 20kb/s, upload podobnie jak w przypadku LTE. Test sprzed sekundy: download - 15kb/s, upload 0kb/s, ping 268. Usunąłem kilka plików i wciąż to samo, więc to nie problem z miejscem na telefonie. Cytuj Link to post Share on other sites
RalfNwn 95 Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 Coś słabiutko to wygląda - tak było od początku czy ostatnio coś się zmieniło? Jaki jest poziom sygnału na 3/4G czy LTE? Daleko masz do nadajnika? Sprawdź na mapie http://beta.btsearch.pl/ Masz możliwość przełożenia SIMa do innego smartfona i przetestowania? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Smokie 0 Napisano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 Dopiero ostatnio coś się popsuło. Sygnał różnie, czasami 1 kreska czasami 4, różnie. Nadajnik mam całkiem blisko, max 500 metrów. Z przełożeniem karty może być problem, ale może spróbuje coś wykombinować. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.