Skocz do zawartości

MSI Radeon R9 380 reklamacja


Recommended Posts

Witam,
Otóż padła mi karta graficzna MSI Radeon R9 380 i wysłałem ją na gwarancję dystrybutora Morele.Karta przyszła do nich 6.03.Dziś jest 20.03 i nadal mam status "[2_B1] Towar przyjęty w Centrum Reklamacyjnym - od Klienta".Dnia dzisiejszego mijają 2 tygodnie od przyjęcia przez nich karty graficznej.Od konsultanta 15.03 dostałem odpowiedź " Szanowny Kliencie,

produkt został przekazany do serwisu producent i podlega naprawie. "A na moje następne pytanie " Szanowny Kliencie,

gdy tylko dostanę informacje na temat sposobu rozwiązania reklamacji natychmiast je Panu przekaże. Na chwile obecną nie jest znany sposób rozwiązania zgłoszenia."Ile to będzie jeszcze trwać i czy w ogóle może?Za wszelkie rady i pomoc bardzo dziękuję

Edytowane przez RaLLeZ
Link to post
Share on other sites

No i czego nie rozumiesz? Karta jest w serwisie MSI i musisz cierpliwie czekać aż zostanie naprawiona. Nie rozumiem czego od nas oczekujesz? Można czekać nawet do 2 miesięcy i dłużej, ale przy MSI to się chyba nie zdarza. Najczęściej około miesiąca czasu.

Edytowane przez mate1992
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...