Piotr11111 4 Napisano 18 Marca 2018 Udostępnij Napisano 18 Marca 2018 Ostrzegam wszystkich przed zakupami w firmie X-Kom, a w szczególności przez zakupem tzw. "przedłużonej gwarancji" na sprzęt. Gwarancję tę ma teoretycznie realizować firma UCare, w praktyce jest to jedna wielka fikcja! Osoby oszukane przez duet X-Kom/UCare i zainteresowane wspólnym dochodzeniem swoich praw poprzez złożenie pozwu zbiorowego proszę o kontakt na adres: [email protected]. Proponuję wspólne wynajęcie dobrego adwokata i założenie sprawy sądowej z nagłośnieniem jej w mediach. Proponuję również pisanie skarg do do Komisji Nadzoru Finansowego. To działalność ubezpieczeniowa, więc podlega KNF. Mam też parę innych pomysłów, które można zrealizować wspólnie, aby ukrócić działalność oszustów. W moim przypadku historia EWIDENTNEGO przekrętu wyglądała jak następuje: Zakupiona przeze mnie w X-Kom drukarka Samsunga okazała się BARDZO awaryjna, dwie awarie dotyczyły m.in. pojawiania się plam po zakleszczeniu się arkusza z etykietami. Pierwszy raz stało się to w okresie "normalnej" gwarancji - awaria drukarki UZNANA I USUNIĘTA PRZEZ PRODUCENTA a naprawa przez serwis Samsunga trwała 3 dni. Drugi raz - w trakcie gwarancji "przedłużonej" - ubezpieczyciel zabrał drukarkę do serwisu w Bydgoszczy. Po wielu moich interwencjach na przestrzeni MIESIĄCA stwierdzono, iż (cytuję) "Na etapie serwisowym zdiagnozowano uszkodzenie w wyniku eksploatacji trzech tonerów (CYAN, MAGENTA, YELLOW)." (!!!). Konia z rzędem temu, kto zrozumie o co tu chodzi, ale na podstawie tego głupawego zdania ODDALONO REKLAMACJĘ i drukarka wróciła do mnie po PIĘCIU TYGODNIACH nienaprawiona. Nie ma żadnego nowego uszkodzenia - dalej działa i jak plamiła tak plami. I UWAGA: z rozmów z owymi "fachowcami" zorientowałem się, iż nie mają oni wielkiego pojęcia na temat sprzętu, który "przyjmują do naprawy". Osobną opowieścią jest cały proces załatwiania reklamacji, w czasie którego m.in. wprowadzono mnie w błąd odnośnie sposobu przesyłki drukarki, WBREW ZAPISOM GWARANCJI nie otrzymałem urządzenia zastępczego, a "serwis" nawet nie wiedział, iż tej drukarki nie wolno przesyłać z pojemnikiem na zużyty toner (zawsze uprzedza o tym serwis Samsunga, a tu ja musiałem to tłumaczyć tym "fachowcom"). Ot, w rękach takich "specjalistów" zostawia was X-KOM sprzedając przedłużoną "gwarancję". Gwarancję, która w praktyce nie jest realizowana. Owym "fachowcom" przesłałem film ilustrujący wadę, żądając, aby drukarka została naprawiona w autoryzowanym serwisie. Zero odpowiedzi. Bez odpowiedzi pozostaje też żądanie dostarczenia (ZGODNIE Z POLISĄ) sprzętu zastępczego. Po kolejnych 2 tygodniach otrzymałem kolejne pismo oddalające reklamację owej głupawej decyzji, gdyż "Podczas pobytu urządzenia w serwisie został wykonany wydruk testowy, który nie wykazał wskazywanych przez Pana nieprawidłowości". I oto cała prawda o tych "fachowcach": okazuje się, że przez PIĘĆ TYGODNI pobytu w serwisie wykonano JEDEN wydruk i odesłano mi drukarkę !!!! Niestety dopiero po moich przygodach zorientowałem się ile w internecie jest skarg osób oszukanych przez ofertę duetu X-Kom/UCare. Ostrzegam wszystkich przed kupowaniem polisy w X-Kom - powyższa historia jest ewidentnym DOWODEM na to, iż cały ten biznes to JEDEN WIELKI PRZEKRĘT, a zadaniem tzw. "serwisu" jest zwodzenie klienta: reklamacja IDENTYCZNEJ WADY oczywista dla producenta jest odrzucana przez "ubezpieczyciela", który nawet nie zadaje sobie większego trudu, aby sprawdzić istnienie wady. X-KOM oczywiście "umywa ręce" - prośba do nich o interwencję pozostała bez żadnej odpowiedzi. Ważne żeby wziąć kasę, a potem niech się klient martwi. Symptomatyczny jest fakt zablokowania przez X-Kom możliwości wystawiania normalnych opinii w serwisie Ceneo - dopuszczane są tylko opinie wystawione w ciągu 30 dni po zakupie. Zatem po okresie 30 dni X-Kom może Was robić w balona. I robi. Osobom, które mają to szczęście, iż nigdy nie skorzystały z oferty X-Kom radzę trzymać się od tej firmy z daleka - oszczędzicie sobie mnóstwo nerwów! A oszukanych proszę o kontakt na adres mailowy j.w. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4146 Napisano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2018 Ja się naciąłem już na takie "ubezpieczanie/wydłużoną gwarancję" w zewnętrznych firmach, u mnie w komputroniku w mondial assistance Ogólnie z gwarancją nie miałem w komputroniku nigdy problemów, nawet z naprawą tego ubezpieczonego przedmiotu, bo naprawili mi go już raz bez problemu, oczywiście do okresu gwarancji producenta (2 lata). To było ubezpieczenie + wydłużenie gwarancji w mondial assistance. Jak przyszedłem z sprzętem (po 2 latach, dokładnie 2 latach i jednym dniu, skubani wyliczyli ) w komputroniku mi powiedzieli, że jest już po gwarancji producenta i przyjąć nie mogą (po 2 latach i braku gwarancji producenta, bo też miała 2 lata, nie mogą nic zrobić i muszę się bezpośrednio z ubezpieczycielem jak coś kontaktować), ale że serwis tego producenta to robi bez problemu (i gość miał racje, bo robi). No to kontakt z ubezpieczycielem, miesiąc korespondencji i nic, u mnie nawet nie prosili o wysłanie, tylko powiedzieli od razu że tego nie obejmuje, nawet kuriera nie przysłali po sprzęt. Zdjęcia i diagnoza na odległość... Skontaktowałem się więc bezpośrednio z serwisem producenta w Polsce, a ci mi wysłali części po kilku mailach, za darmo oczywiście Od tego czasu, nie ma szans, że wykupię ubezpieczanie/wydłużoną gwarancję w zewnętrznej firmie. Niestety sklepy nie są tu nic winne (wiedziałem że mogę na nich liczyć, tylko do 2 lat, lub wygaśnięcia gwarancji producenta), winne są "ubezpieczalnie" i to jak traktują klientów. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2018 Sklepy są winne,bo po takich "przygodach" wielu klientów,powinni taką umowę z dodatkowym ubezpieczycielem po prostu zerwać. Ale może (jestem pewien) z tego coś mają.... Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4146 Napisano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2018 komputronik chyba zmienił, teraz jest Hestia, ale nazwa została, "gwarancje beztroski", ten kto wykupił, jest głupi i beztroski Ja w 2013 kupowałem... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.