Skocz do zawartości

Recommended Posts

Nie kupujcie produktów ACER. Serwis jest powolny, nie potrafią zdiagnozować prostych rzeczy. Sam przed kupnem miałem wątpliwości, co do firmy ACER czytając niektóre opinie. Nie dajcie się zwieść artykułom (najwyraźniej sponsorowanym) na różnych stronach i blogach technicznych, które twierdzą, że serwis ACERa naprawia 95% sprzętu w mniej niż 5 dni. Ich produkty są kiepskiej jakości, posiadają wady fabryczne oraz mają kiepskie wsparcie (sterowniki, BIOS). Przez nieudolność serwisu pozostałem bez laptopa na miesiąc. Zrezygnowałem z naprawy ponieważ chcieli pieniędzy. 

https://www.wykop.pl/link/4187271/moja-przygoda-z-serwisem-acer/

Link to post
Share on other sites

Opisz swój problem na forum Acera, może ktoś się przestraszy zamieszania i złych opinii, bo tu każdy rozumie sytuację. Niestety wiele serwisów działających w Polsce jest nierzetelnych. Takie przypadki naciągania klientów na dodatkowe koszty to nic nowego. Mechanicy robią to non stop. Najlepszą wyjściową sytuacją dla serwisów gwarancyjnych była by taka w której klient kupuje sprzęt i go nie używa a tak się przecież nie da. Klienci kupują sprzęt i korzystają z niego, służy im w pracy, domu, szkole czy podroży. Uszkodzenia mechaniczne o których wspomina serwis są wynikiem normalnej eksploatacji urządzenia a pęknięcia czy tym bardziej nietrzymanie zaczepów pokrywy to efekt tzw. zmęczenia materiału i zastosowania przez producenta tworzy niskiej jakości(acer tak ma). Podejrzewam, że znalazłbyś w internecie wiele podobnych przypadków do Twojego i to trzeba było przedstawić serwisowi, że nie jesteś pierwszym, który ma problemy z ich sprzętem. Każdy przypadek jest indywidualny i trzeba walczyć o swoje, bo zwykle na przeszkodzie stoi zła wola pracowników serwisu a nie winna klienta.  

Link to post
Share on other sites

Uszkodzenie ewidentnie z powodu użytkownika, a Ty masz czelność narzekać na to, że chcą pieniędzy za naprawę czegoś, co Ty sam zepsułeś. Cebula poziom 200.

Link to post
Share on other sites

Generalnie to naprawienie większości jak nie wszystkich usterek mechanicznych załatwiła by wymiana obudowy i czyszczenie lapka w środku. Ale uszkodzenie z winy użytkownika... Już pomijając fakt że konsumenckie Acery i lenovo (szczególnie te marki) mają po prostu tandetne materiały obudowy lub kiepsko zaprojektowane mocowanie zawiasów, to jednak samo się nie pękło od stania i nie używania lub patrzenia na laptopa.

Co do rzeczy softowych, wielu magików niby którzy potrafią korzystać widziałem w życiu, i wiem że bez większej analizy tutaj dziać się może wszystko. Mogą to być sterowniki, błędy systemu, braki aktualizacji ustawienia i inne cuda. Co do klawiszy funkcyjnych może być oprócz obudowy mechanicznie uszkodzona klawiatura i gdzieś z fn ma zwarcia... Może też się okazać że nie pękło się samo tylko był upadek ale działał to działał aż w końcu przestał i trzeba zrobić awanturę ale bad sectory na dysku się namnożyły.

Edytowane przez joggy
Link to post
Share on other sites

 

 

to jednak samo się nie pękło od stania i nie używania lub patrzenia na laptopa.

 

No ale nikt laptopa nie kupuje po to żeby stał i był oglądany. A że, jak sam piszesz:

 

"konsumenckie Acery i lenovo (szczególnie te marki) mają po prostu tandetne materiały obudowy lub kiepsko zaprojektowane mocowanie zawiasów"

 

nie można wykluczyć że uszkodzenie powstało przy normalnym użytkowaniu sprzętu, a w takim przypadku nie można mówić o winie użytkownika.

Link to post
Share on other sites

Są dwie strony medalu, owszem materiały są i cienkie i tak zaprojektowane żeby do otwierania pokrywy za dużo siły nie używać.

Ale to jest po części cena za tę super mobilność, chcesz mieć malutkiego lekkiego smukłego cienkiego laptopa no to trzeba zrobić cienką obudowę która działa i zachowuje swoją sztywność jak jest dokładnie złożona, skręcona i ściśnięta.

 

Jednak naprawiałem przez ostatnie 2 lata masę laptopów i wiem że dopóki ktoś czegoś nie zepsuje to się nie nauczy dbać.
Kupił, wydał dużo pieniędzy więc wymaga i otwiera laptopa na szybko, najlepiej jeszcze "na luzaka cfaniaka" otwierać klapę kciukiem / kciukami za boki a potem zdziwienie czemu spód obudowy pękł z jednej strony albo matryca zaczęła wyświetlać paski lub jest cała biała. przecież nie jest pęknięta.

Wiesz ja jeszcze rozumiem, padniętą płytę główną bez śladów ingerencji na której wszystko wygląda dobrze a nie działa, że jakaś wada fabryczna czy coś, Ale postaw się też na miejscu Producenta / Serwisanta przecież jak przyjedziesz do salonu samochodowego bo auto się przegrzewa albo wycieka płyn chłodniczy i widzi serwisant że coś ci przez zderzak wpadło np. królik i uszkodził chłodnicę albo widzi że chłodnica połamana no to na gwarancji ci tego nie zrobi.

Czy tak samo np. ze sprzedawaniem na Allegro, miej laptopa 2-3 lata, dbaj o niego sprzedaj a za 2-3 miesiące mając świadomość że sprzedałeś dobry i pełnowartościowy towar dzwoni do ciebie typ i ci grozi i wyzywa od oszustów bo 2-3 dni po zakupie mu się zepsuł (tylko czemu zgłasza 2-3 miechy później?).

Miałem autentycznie taką sytuację jak moja szefowa sprzedawała Playstation 3 syna. zadbany nie porysowany czysty z kompletem gier padów kontrolerów mikrofonów wszystkiego i nawet jeszcze oryginalne nie tknięte plomby sony których zerwanie pozostawia perfidny ślad że coś było dłubane, i typ 2-3 miechy po zakupie dzwoni i wygraża że jesteśmy oszustami bo jesteśmy serwisem i pewnie specjalnie zrobiliśmy tak by w momencie sprzedaży działało i zaraz padło i że właśnie padło w pierwszym tygodniu po zakupie, ale dzwoni z tym 2-3 miechy później.

Edytowane przez joggy
Link to post
Share on other sites

Cóż, kwestia elementarnej uczciwości. Oszuści trafiają się wśród sprzedających jak i kupujących.

Wracając do lapka; ciekawy jestem czy w instrukcji jest zapis o tym w jaki sposób go otwierać i czym grozi nieprawidłowe otwieranie. Bo jeśli tak to racja będzie po stronie serwisu.

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...