Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Acer odradzam!

acer serwis laptop

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 KrzysztofC

KrzysztofC
  • Nowicjusz

  • 2 postów

Napisano 28 luty 2018 - 10:35

Nie kupujcie produktów ACER. Serwis jest powolny, nie potrafią zdiagnozować prostych rzeczy. Sam przed kupnem miałem wątpliwości, co do firmy ACER czytając niektóre opinie. Nie dajcie się zwieść artykułom (najwyraźniej sponsorowanym) na różnych stronach i blogach technicznych, które twierdzą, że serwis ACERa naprawia 95% sprzętu w mniej niż 5 dni. Ich produkty są kiepskiej jakości, posiadają wady fabryczne oraz mają kiepskie wsparcie (sterowniki, BIOS). Przez nieudolność serwisu pozostałem bez laptopa na miesiąc. Zrezygnowałem z naprawy ponieważ chcieli pieniędzy. 

https://www.wykop.pl...-serwisem-acer/


  • 0

#2 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3741 postów

Napisano 28 luty 2018 - 11:27

Opisz swój problem na forum Acera, może ktoś się przestraszy zamieszania i złych opinii, bo tu każdy rozumie sytuację. Niestety wiele serwisów działających w Polsce jest nierzetelnych. Takie przypadki naciągania klientów na dodatkowe koszty to nic nowego. Mechanicy robią to non stop. Najlepszą wyjściową sytuacją dla serwisów gwarancyjnych była by taka w której klient kupuje sprzęt i go nie używa a tak się przecież nie da. Klienci kupują sprzęt i korzystają z niego, służy im w pracy, domu, szkole czy podroży. Uszkodzenia mechaniczne o których wspomina serwis są wynikiem normalnej eksploatacji urządzenia a pęknięcia czy tym bardziej nietrzymanie zaczepów pokrywy to efekt tzw. zmęczenia materiału i zastosowania przez producenta tworzy niskiej jakości(acer tak ma). Podejrzewam, że znalazłbyś w internecie wiele podobnych przypadków do Twojego i to trzeba było przedstawić serwisowi, że nie jesteś pierwszym, który ma problemy z ich sprzętem. Każdy przypadek jest indywidualny i trzeba walczyć o swoje, bo zwykle na przeszkodzie stoi zła wola pracowników serwisu a nie winna klienta.  


  • 0

#3 KrzysztofC

KrzysztofC
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 2 postów

Napisano 28 luty 2018 - 16:28

Z Acerem mi się nie chce walczyć. Skorzystałem z reklamacji w X-Com i zobaczę co z tego wyjdzie. Morał taki aby Acerów nie kupować. Co do oficjalnego forum to założę temat ale nawet odpisujący tam pracownicy nic sobie z tego nie robią.


  • 0

#4 Kasspero

Kasspero
  • Entuzjasta

  • 698 postów

Napisano 28 luty 2018 - 21:43

Ja mam w swojej rodzinie kilka acerów i każdy jest zadowolony. Jak nie umiesz używać to twój problem. Czemu serwis ma pokrywać koszt wynikający z tego, że nie potrafisz ze sprzętu korzystać ?


  • 0

MB: Asrock H81m-itx, CPU: i5 4570, RAM: Kingston HyperX Fury Red 2x4GB

AC: be quiet! Shadow Rock LP, SSD: Adata Sp920 128GB,

PSU: Seasonic S12II 350W, Case: Riotoro CR280,

OnePlus 5T

 


#5 slo1q

slo1q
  • Ultimate Grammar Nazi

  • 773 postów
  • Miejscowość:Tarnów

Napisano 02 marzec 2018 - 13:50

Uszkodzenie ewidentnie z powodu użytkownika, a Ty masz czelność narzekać na to, że chcą pieniędzy za naprawę czegoś, co Ty sam zepsułeś. Cebula poziom 200.


  • 0

SPC Alea S35W, Xilence Performance A+ 530W, ASRock B450M Pro4, Ryzen 1600x @4GHz, SPC Spartan 3 Pro push-pull, GTX 1070 MSI Gaming Z, G.Skill Aegis DDR4 2x8 GB 3000MHz CL 16, GoodRam C40 120 GB, WD EZEX 1TB, Xonar DX


#6 serafin1

serafin1
  • Entuzjasta

  • 541 postów

Napisano 02 marzec 2018 - 15:02

KrzysztofC

 

Przejdź na konsole, bo nie potrafisz używać sprzętu. zj****ł i szuka winnego. Cebulak jesteś.


  • 1

#7 sznib

sznib
  • buzujolidrinker

  • 783 postów

Napisano 02 marzec 2018 - 15:02

@ up, po czym wnioskujecie że z winy użytkownika? Które uszkodzenie, bo w linku jest opisane ich sporo? Tak, z ciekawości pytam...


Użytkownik sznib edytował ten post 02 marzec 2018 - 15:02

  • 0

i7 3770@4.3Ghz*Asrock Z77 Pro4*16GB Adata XPG*Gigabyte GTX1060 6GB*Toshiba Q Pro 256GB, Seagate Iron Wolf 3TB*BeQuiet Straight Power 10 500W*Antec Solo*Nec EA273 WMI*Logitech K270*Logitech G900


#8 slo1q

slo1q
  • Ultimate Grammar Nazi

  • 773 postów
  • Miejscowość:Tarnów

Napisano 02 marzec 2018 - 20:28

@sznib, @paprykarz: Chyba nie czytaliście zatem jego postów, do których link wkleił.


  • 0

SPC Alea S35W, Xilence Performance A+ 530W, ASRock B450M Pro4, Ryzen 1600x @4GHz, SPC Spartan 3 Pro push-pull, GTX 1070 MSI Gaming Z, G.Skill Aegis DDR4 2x8 GB 3000MHz CL 16, GoodRam C40 120 GB, WD EZEX 1TB, Xonar DX


#9 joggy

joggy
  • Pasjonat

  • 833 postów
  • 3DMark 06:GTX 560: 28904

Napisano 03 marzec 2018 - 02:01

Generalnie to naprawienie większości jak nie wszystkich usterek mechanicznych załatwiła by wymiana obudowy i czyszczenie lapka w środku. Ale uszkodzenie z winy użytkownika... Już pomijając fakt że konsumenckie Acery i lenovo (szczególnie te marki) mają po prostu tandetne materiały obudowy lub kiepsko zaprojektowane mocowanie zawiasów, to jednak samo się nie pękło od stania i nie używania lub patrzenia na laptopa.

Co do rzeczy softowych, wielu magików niby którzy potrafią korzystać widziałem w życiu, i wiem że bez większej analizy tutaj dziać się może wszystko. Mogą to być sterowniki, błędy systemu, braki aktualizacji ustawienia i inne cuda. Co do klawiszy funkcyjnych może być oprócz obudowy mechanicznie uszkodzona klawiatura i gdzieś z fn ma zwarcia... Może też się okazać że nie pękło się samo tylko był upadek ale działał to działał aż w końcu przestał i trzeba zrobić awanturę ale bad sectory na dysku się namnożyły.


Użytkownik joggy edytował ten post 03 marzec 2018 - 02:08

  • 0

CPU:  I5  6600K @ 4,5 GHz 1,37V  Cooler:  Silentum  PC  Grandis  1236v2  MOBO:  MSI  Z170A  Gaming  PRO  RAM:  16GB  Hyper  X  FURY  2400  CL15 @ 2800 CL15  dual  GPU:  MSI  GTX  970  Gaming  4G  SSDPleXtor M8Pe(G) 256GB HDD:  WD  1TB  WD10EZEX  PSU:  Silentium  PC  Enduro  FM1  Gold  550W  CASE:  Silentium  PC  Gladius  M35W


#10 sznib

sznib
  • buzujolidrinker

  • 783 postów

Napisano 03 marzec 2018 - 07:20

to jednak samo się nie pękło od stania i nie używania lub patrzenia na laptopa.

 

No ale nikt laptopa nie kupuje po to żeby stał i był oglądany. A że, jak sam piszesz:

 

"konsumenckie Acery i lenovo (szczególnie te marki) mają po prostu tandetne materiały obudowy lub kiepsko zaprojektowane mocowanie zawiasów"

 

nie można wykluczyć że uszkodzenie powstało przy normalnym użytkowaniu sprzętu, a w takim przypadku nie można mówić o winie użytkownika.


  • 0

i7 3770@4.3Ghz*Asrock Z77 Pro4*16GB Adata XPG*Gigabyte GTX1060 6GB*Toshiba Q Pro 256GB, Seagate Iron Wolf 3TB*BeQuiet Straight Power 10 500W*Antec Solo*Nec EA273 WMI*Logitech K270*Logitech G900


#11 joggy

joggy
  • Pasjonat

  • 833 postów
  • 3DMark 06:GTX 560: 28904

Napisano 03 marzec 2018 - 09:57

Są dwie strony medalu, owszem materiały są i cienkie i tak zaprojektowane żeby do otwierania pokrywy za dużo siły nie używać.

Ale to jest po części cena za tę super mobilność, chcesz mieć malutkiego lekkiego smukłego cienkiego laptopa no to trzeba zrobić cienką obudowę która działa i zachowuje swoją sztywność jak jest dokładnie złożona, skręcona i ściśnięta.

 

Jednak naprawiałem przez ostatnie 2 lata masę laptopów i wiem że dopóki ktoś czegoś nie zepsuje to się nie nauczy dbać.
Kupił, wydał dużo pieniędzy więc wymaga i otwiera laptopa na szybko, najlepiej jeszcze "na luzaka cfaniaka" otwierać klapę kciukiem / kciukami za boki a potem zdziwienie czemu spód obudowy pękł z jednej strony albo matryca zaczęła wyświetlać paski lub jest cała biała. przecież nie jest pęknięta.

Wiesz ja jeszcze rozumiem, padniętą płytę główną bez śladów ingerencji na której wszystko wygląda dobrze a nie działa, że jakaś wada fabryczna czy coś, Ale postaw się też na miejscu Producenta / Serwisanta przecież jak przyjedziesz do salonu samochodowego bo auto się przegrzewa albo wycieka płyn chłodniczy i widzi serwisant że coś ci przez zderzak wpadło np. królik i uszkodził chłodnicę albo widzi że chłodnica połamana no to na gwarancji ci tego nie zrobi.

Czy tak samo np. ze sprzedawaniem na Allegro, miej laptopa 2-3 lata, dbaj o niego sprzedaj a za 2-3 miesiące mając świadomość że sprzedałeś dobry i pełnowartościowy towar dzwoni do ciebie typ i ci grozi i wyzywa od oszustów bo 2-3 dni po zakupie mu się zepsuł (tylko czemu zgłasza 2-3 miechy później?).

Miałem autentycznie taką sytuację jak moja szefowa sprzedawała Playstation 3 syna. zadbany nie porysowany czysty z kompletem gier padów kontrolerów mikrofonów wszystkiego i nawet jeszcze oryginalne nie tknięte plomby sony których zerwanie pozostawia perfidny ślad że coś było dłubane, i typ 2-3 miechy po zakupie dzwoni i wygraża że jesteśmy oszustami bo jesteśmy serwisem i pewnie specjalnie zrobiliśmy tak by w momencie sprzedaży działało i zaraz padło i że właśnie padło w pierwszym tygodniu po zakupie, ale dzwoni z tym 2-3 miechy później.


Użytkownik joggy edytował ten post 03 marzec 2018 - 10:00

  • 0

CPU:  I5  6600K @ 4,5 GHz 1,37V  Cooler:  Silentum  PC  Grandis  1236v2  MOBO:  MSI  Z170A  Gaming  PRO  RAM:  16GB  Hyper  X  FURY  2400  CL15 @ 2800 CL15  dual  GPU:  MSI  GTX  970  Gaming  4G  SSDPleXtor M8Pe(G) 256GB HDD:  WD  1TB  WD10EZEX  PSU:  Silentium  PC  Enduro  FM1  Gold  550W  CASE:  Silentium  PC  Gladius  M35W


#12 sznib

sznib
  • buzujolidrinker

  • 783 postów

Napisano 03 marzec 2018 - 10:16

Cóż, kwestia elementarnej uczciwości. Oszuści trafiają się wśród sprzedających jak i kupujących.

Wracając do lapka; ciekawy jestem czy w instrukcji jest zapis o tym w jaki sposób go otwierać i czym grozi nieprawidłowe otwieranie. Bo jeśli tak to racja będzie po stronie serwisu.


  • 0

i7 3770@4.3Ghz*Asrock Z77 Pro4*16GB Adata XPG*Gigabyte GTX1060 6GB*Toshiba Q Pro 256GB, Seagate Iron Wolf 3TB*BeQuiet Straight Power 10 500W*Antec Solo*Nec EA273 WMI*Logitech K270*Logitech G900


#13 paprykarz

paprykarz

Napisano 03 marzec 2018 - 12:08

Na pewno jest zapis jak prawidłowo otwierać laptopa. Asus ma taki z ładną grafiką.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: acer, serwis, laptop

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych