Skocz do zawartości

Komputer do modelowania,renderowania,grafiki (V-Ray,SketchUp,Archicad,Photoshop) [~4500zł]


Recommended Posts

Witam wszystkich, przymierzam się na w połowie kwietnia do zakupu części w celu złożenia komputera (chciałbym złożyć sam bo sprawiło by mi to przyjemność). Obecnie studiuję, więc potrzebuję najlepszego komputera w cenie +/- 4500zł do modelowania w archicad oraz sketch up, później renderowanie tego modelu w v-ray i na koniec obróbki w photoshop. Nie gram w gry komputerowe i nie zamierzam. 

  • Zastosowanie komputera : modelowanie i renderowanie 
  • Maksymalna kwota : 4500zł (bez monitora, z monitorem +/- 5000zł)
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? kwiecień/maj 2018
  • Których części potrzebuję : desktop+monitor
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : w przyszłości chciałbym rozbudowywać (np. ram do 32) i podkręcać komputer gdy okaże się już za stary żeby nie musieć kupować nowego, po za tym sprawiało by mi to przyjemność 
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : nie mam wybranego natomiast na najbliższy rok chciałbym coś kupić taniego może i nawet używane za +/- 500zł
  • Specjalne wymagania : zależy mi na tym żeby komputer się nie przycinał, zawieszał, nie był zamulony, a ponadto robił szybko wizualizacje na najwyższym poziomie
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : brak
  • Własna propozycja zestawu : brak
  • Inne : chciałbym aby obudowa do komputera była bardzo dobrze filtrowana, żeby kurz nie dostawał się do wnętrza, żebym nie musiał raz na jakiś czas czyścić go ( no i oczywiście dobre chłodzenie)  |  po za tym nie zależy mi na dużym dysku, wystarczy jeden 240gb (dobrej jakości) ponieważ w domu mam kilka zewnętrznych staruszków

prosiłbym o linki do sklepów internetowych to ułatwiło by mi weryfikację.

 

Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi i czas poświęcony na pomoc.