Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Gwarancja laptopa mimo wyciągniętego Ramu

gwarancja reklamacja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 iGameDev

iGameDev
  • Nowicjusz

  • 2 postów

Napisano 20 luty 2018 - 12:02

Witam, oddałem laptopa na gwarancje 2 tygodnie temu.
Dziś otrzymałem prośbę o dostarczenie brakującej kości RAM
(laptop oryginalnie miał 16gb teraz ma 12gb pamieci)

Reklamowanie na gwarancji dotyczy mrugającego jak stroboskop ekranu.

Mam obawy że sklep szuka argumentu zeby nie przyjąć mojego laptopa

 

Jak powinienem stawiać kolejne kroki skoro nie mam już oryginalnej kosci ram?


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10538 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 20 luty 2018 - 12:51

Możesz tylko ładnie poprosić. Gwarancja obejmuje cały zestaw,więc mogą żądać całości...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 iGameDev

iGameDev
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 2 postów

Napisano 20 luty 2018 - 13:33

Możesz tylko ładnie poprosić. Gwarancja obejmuje cały zestaw,więc mogą żądać całości...

ok jeśli całości to musi być identyczna kość RAM np tej samej firmy? kropka w kropke ta sama? czy wystarczy inny ram również 8gb ?


Użytkownik iGameDev edytował ten post 20 luty 2018 - 13:41

  • 0

#4 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4162 postów

Napisano 20 luty 2018 - 15:38

to musi być identyczna kość RAM np tej samej firmy? kropka w kropke ta sama?
Tak. Podstawą skorzystania z serwisu gwarancyjnego jest dostarczenie produktu w stanie takim jak w dniu zakupu. Także zdany jesteś na dobrą wolę serwisanta.
  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#5 zoltan2

zoltan2
  • Gaduła

  • 406 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 21 luty 2018 - 02:48

Ciesz się że w ogóle podejmują z Tobą rozmowę. Na ich miejscu bym odrzucił reklamacje ze względu na urwane plomby, Ingerencję itp
  • 0

#6 RalfNwn

RalfNwn
  • Gaduła

  • 404 postów
  • Miejscowość:podobno dobre miasto
  • 3DMark 06:tyle i tak dawno, że nie pamiętam

Napisano 22 luty 2018 - 02:00

Ciesz się że w ogóle podejmują z Tobą rozmowę. Na ich miejscu bym odrzucił reklamacje ze względu na urwane plomby, Ingerencję itp

 

Jakie plomby czy ingerencja? Już od dość dawna zmiana/dołożenie RAM czy HDD/SSD (przynajmniej jak mamy dedykowane klapki na spodzie obudowy bez potrzeby wyciągania i "obracania" płyty głównej) jest dopuszczalne a plomby, jeśli w ogóle występują, to są to tzw. plomby transportowe, gwarantujące kupującemu, że jego sprzęt jest w stanie oryginalnym... Czasami spotyka się plomby na chłodzeniu CPU ale to nie ten przypadek.


  • 0

#7 zoltan2

zoltan2
  • Gaduła

  • 406 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 22 luty 2018 - 10:18

I tu się mylisz po części. Klapka do dysku czy ramu może być i masz rację, ale to jedno. Mimo tego plomby dalej są stosowane. A jeśli już są również karcie gwarancyjnej przeważnie masz zapis który mówi że jej uszkodzenie może być podstawą do odmowy naprawy w ramach gwarancji. W wątku nie jest sprecyzowane co i jak więc piszę o plombach. Autor wątku wie czy są/byly lub nie.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gwarancja, reklamacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych