Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, planuje zakup nowego zestawu lecz jestem zielony w tym temacie i potrzebuję pomocy! 


  • Zastosowanie komputera : Gry takie jak Lol,wot,csgo,fortnite 
  • Maksymalna kwota : 3100 zł
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : w tym tygodniu
  • Których części potrzebuję : wszystkich z wyjątkiem dysków
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : raczej nie, nie znam się na tym
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : 1680x1050
  • Specjalne wymagania : najlepiej żeby zestaw posiadał procesor i3-8350k lub i5-8600k
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : żadne
  • Własna propozycja zestawu https://www.morele.n...configId=253496
  • Inne : Zrezygnowałem z kupowania większej ilości RAM z uwagi na to że i tak planuje ją dokupić w najbliższej przyszłości, moje wątpliwości padają również na to czy aby na pewno 1 kostka RAMu wystarczy. Aczkolwiek waham się co do grafiki, nie jestem pewien czy to dobry wybór do tego procesora. 

​ Myślę że ktoś zdoła mi pomóc, ewentualnie coś podmieni na lepsze bądź bardziej opłacalne rozwiązanie. :)

Edytowane przez Reksioo
Link to post
Share on other sites

 

 

Czy będę podkręcać sprzęt? : raczej nie, nie znam się na tym

 

 

 

Specjalne wymagania : najlepiej żeby zestaw posiadał procesor i3-8350k lub i5-8600k

 

To nie ma sensu. Dopłacasz do procesorów pod OC a nie chcesz kręcić. 4 GB DDR4 to za mało do w/w gier.  

 

1 x  Intel Core i5-8400 /2.8GHz, 9MB, LGA1151, BOX/ 1 x  AsRock Z370 Pro4 /intel Z370, LGA1151/ 1 x  XFX Core TS 450W 120mm Bronze 1 x  Asus GeForce GTX1050Ti Cerberus 4GB DDR5 128bit (1442/7008) 1 x  Corsair 8GB (2x4GB) 3000MHz CL16 Vengeance LPX 1 x  SilentiumPC Regnum RG4T Pure Black

 

2945 zł z 8 GB DDR4 3000 MHz w dualu na start. Innej grafiki na dziś dzień nie włożysz patrząc na obecne ceny. Ewentualnie 

 

1 x  ZOTAC GeForce GTX1060 3GB DDR5 192bit (1708/8000) 1 x  AMD Ryzen 5 1600 /3.6GHz, AM4, BOX/ 1 x  MSI B350 PC Mate /AMD B350, DDR4, AM4/