Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Działa Wam battlelog na Firefox 58.0.2 (64bity)?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 SonAndros

SonAndros
  • Bywalec

  • 114 postów

Napisano 15 luty 2018 - 12:14

Cześć

Znalazłem aktualizację ff. Wcześniej używałem wersji 47. O dziwo, przeglądarka informowała, że to najnowsza wersja. Mam jednak pewien problem. Nie mogę dołączyć do żadnego serwera w bf3. Wyskakuje takie okienko

 

wpcx56mnuomn.png

Akurat origin jest włączony, plugin free również zaznaczone

 

To samo okienko pojawią się też w przeglądarce Edge

 

Mógłbym wrócić do wersji 47, ale działała tak tragicznie, że myślałem nad zmianą przeglądarki na inną...

 

 

 

 

 

 

EDIT:

ok, już działa. Jakąś pomoc trzeba było włączyć w aplikacji origin. Wcześniej miałem odznaczone i działało bez problemu. Zmiany...

Wybaczcie za kłopot

 

 

EDIT2:

Nie no, coś się pozmieniało. Wcześniej wyświetlało się info o ilości ticketów. Teraz tego nie ma. W  ciemno dołączać to trochę słabo. Da się to jakoś 'włączyć' czy jednak tak ma być?


Zainstalowałem better battlelog, ale nie pomogło. Przeorałem opcję i nie widzę nic co by aktywowało funkcję podglądu ticketów. Na przeglądarce EDGE też tego nie ma

W miejscu czerwonego prostokąta zawsze się wyświetlało :/

d2nokeuamxx7.png


Użytkownik SonAndros edytował ten post 13 luty 2018 - 20:53

  • 0

#2 DeXtrous

DeXtrous
  • Dyskutant

  • 249 postów

Napisano 15 luty 2018 - 13:30

U mnie też nie wyświetla kuponów, skoro były, to widocznie musieli coś zmienić.

KJSjXhA2T6irCgWnUZxD7A.png

Z tą wtyczką to tak, jak napisałeś, wystarczy włączyć "Narzędzie pomocy Origin" w ustawieniach aplikacji.


  • 0

#3 Warren1987

Warren1987
  • ♫ ♪ ♫...Do The Evolution???...♪ ♫ ♪

  • 1971 postów

Napisano 18 luty 2018 - 09:01

Pomocne może być też wyczyszczenie danych przeglądarki i zalogowanie się w skutek tego na nowo do Battleloga. Generalnie ja też czy to Chrome czy Edge miałem ostatnio trochę problemów z Battlelogiem i tego typu komunikatami, zwłaszcza kiedy chciałem grać w BF3.
  • 0

Intel i5 4790 @ 3,6 GHz, Raijintek Aidos, MSI H87-G43, XFX R9 390 8GB

A-DATA 4x4GB XPG 1600 MHz, ADATA SU800 256GB, WD Caviar Blue 1TB, Seagate Barraqcuda 1TB & 2TB

Zalman Z3, Tacens Valeo V 800W 80+ Silver, AOC G2460VQ6

Logitech G402 Hyperion Fury, Gigabyte K7 Force

Gigabyte MP100, Sharkoon Skiller SGH2


#4 AudiAWX

AudiAWX
  • Krzysztof

  • 519 postów
  • Miejscowość:Podlaskie

Napisano 20 luty 2018 - 19:44

Trzeba zaznaczyć uruchom bez dodatków czy tam wtyczek.

Użytkownik AudiAWX edytował ten post 21 luty 2018 - 00:43

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych