Skocz do zawartości

Metro Last Light Redux - problem z wydajnością


Recommended Posts

Po uruchomieniu Metro Redux (zarówno 33 oraz LL) gra mocno się zacina. Niezależnie od wybranych ustawień graficznych problem jest identyczny (zaawansowany PhysX wyłączony). Wyczytałem, że problemem jest directx 11, a przy uruchomieniu gry z pomocą dx9 powinno być ok. W celu zmiany wersji dx na dx9 należy w pliku "user" zmienić "r_api 2" na "r_api 0".

Wtedy pojawia się problem. Gdy gra powinna uruchamiać się z pomocą dx9 nie uruchamia się wcale.

 

Grafika: GeForce 1060 6gb

Procesor: AMD Phenom 955 4x3.2 (Ale kręcony na 3.6)

RAM: 12gb ddr3

Link to post
Share on other sites

Usuń ustawienia konfiguracyjne i uruchom ponownie grę aby powróciła do domyślnych ustawień. Zostaw na DX11. Spróbuj w ustawieniach zejść na najniższe i zobacz co będzie, następnie próbuj przechodzić na wyższe ustawienia, pokombinuj z włączaniem i wyłączaniem pozostałych opcji graficznych. Możesz też spróbować przejść do trybu okienkowego LEWY ALT + TAB a następnie PRAWY ALT + ENTER. Pokombinuj ale nie przechodź na DX9. Sterowniki do karty masz najnowsze?

Link to post
Share on other sites

metro 2033 jest słabo zoptymalizowane a metroll potrzebuje dosyć mocnego procka przerabiałem to z pentiumem g3258 kręconym na 4,5ghz za słaby masz procesor. Zresztą ta grafika to overkill do tego cepa

 

Jak chcesz się upewnić to ściągnij Msi afterburnera i zobacz obciążenie procesora, grafika na pewno nie będzie wykorzystana w 100% tego jestem pewien. Pamiętam, że mój pentium wyciskał ledwo 20-30 fpsów w metro i lubił się ciąć przy większej akcji.  

Edytowane przez WaltKowalski
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...