Skocz do zawartości

Tablet Huawei MediaPad M3 zmiana opisu produktu po zakupie na "gorszy"


Recommended Posts

Witam. Kupiłem (zamówiłem) dzisiaj tablet Huawei MediaPad M3 niby LTE za 1499 zł w sklepie RTV AGD.  W sklepie zapewniali mnie, że to będzie LTE bo mówiłem, że zależy mi na karcie i musi być. Po kilku godzinach sklep zmienił opis produktu na wi-fi. Oczywiście zrobiłem zdjęcie tego produktu jak był jeszcze w wersji LTE, nr katalogowy zdjęcia i faktury się zgadza. Jutro idę po odbiór sprzętu i chciałbym się poradzić co zrobić w takiej sytuacji. Oczywiście chce ten LTE, a nie jak będą mi wciskać z wi-fi. Miał ktoś już taką sytuacje? będę wdzięczny za jakieś porady.

 

Znalazłem takie coś w internecie. 

 

"To istotne zwłaszcza przy sprzedaży elektronicznej, na odległość, kiedy decyzję o zakupie podejmuje się na podstawie informacji zamieszczonych na stronie, czyli zdjęcia i opisu. Jeśli znajdzie się w nich błąd, klientowi przysługuje roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową. Za rozbieżność między towarem, który zamówiliśmy, a tym, który otrzymujemy, odpowiada sprzedawca i jest ona podstawą do zwrotu."

Edytowane przez Soyer20
Link to post
Share on other sites

Wszystko jest kwestia tego czy ten opis z LTE miał dokładny numer produktu identyfikujący je właśnie jako ten z modelem LTE bo jeśli model był prawidłowy a tylko błąd w opisie to nie dostaniesz z LTE, z tego powodu że tablet z tym konkretnym symbolem nie istnieje w wersji z LTE.

 

Kwestia jak sklep do tego podejdzie. Jeśli jedziesz specjalnie odebrać tablet do sklepu to zalatw sobie jakiś duży rachunek na swój dojazd do sklepu. A nóż uda ci się ugrać ten droższy (zakładam że ten z LTE jest droższy) w cenie jakiej zakupiłeś wifi. Chodzi o koszty jakie poniosłeś przez ich błąd.

 

Ps błędy się zdarzają.

Link to post
Share on other sites

Wszystko jest kwestia tego czy ten opis z LTE miał dokładny numer produktu identyfikujący je właśnie jako ten z modelem LTE bo jeśli model był prawidłowy a tylko błąd w opisie to nie dostaniesz z LTE, z tego powodu że tablet z tym konkretnym symbolem nie istnieje w wersji z LTE. Kwestia jak sklep do tego podejdzie. Jeśli jedziesz specjalnie odebrać tablet do sklepu to zalatw sobie jakiś duży rachunek na swój dojazd do sklepu. A nóż uda ci się ugrać ten droższy (zakładam że ten z LTE jest droższy) w cenie jakiej zakupiłeś wifi. Chodzi o koszty jakie poniosłeś przez ich błąd. Ps błędy się zdarzają.

Hmmm mam jeszcze otwarte okno ze sklepu z innego modelu i jest takie coś

 

Huawei MediaPad M3 8.0 64GB LTE (złoty) + etui nr kat. 
1141939
 
 
Huawei MediaPad M3 8.0 64GB Wi-Fi (złoty) + etui nr kat. 
1141939
 
 
 
 
 

 

Cały opis produktu dotyczył LTE nawet w parametrach było napisane 

 

Modem - LTE

 

Na fakturze mi wybiło z wi-fi ale pytałem sprzedawce czy będzie LTE to mówił,że tak tylko się opis nie zmieścił.

Dodam tylko że za niego już zapłaciłem i moje pieniądze leżą w ich kasie. Oczywiście zwrotu nie chce tylko tablet.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...