Soyer20 0 Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 (edytowane) Witam. Kupiłem (zamówiłem) dzisiaj tablet Huawei MediaPad M3 niby LTE za 1499 zł w sklepie RTV AGD. W sklepie zapewniali mnie, że to będzie LTE bo mówiłem, że zależy mi na karcie i musi być. Po kilku godzinach sklep zmienił opis produktu na wi-fi. Oczywiście zrobiłem zdjęcie tego produktu jak był jeszcze w wersji LTE, nr katalogowy zdjęcia i faktury się zgadza. Jutro idę po odbiór sprzętu i chciałbym się poradzić co zrobić w takiej sytuacji. Oczywiście chce ten LTE, a nie jak będą mi wciskać z wi-fi. Miał ktoś już taką sytuacje? będę wdzięczny za jakieś porady. Znalazłem takie coś w internecie. "To istotne zwłaszcza przy sprzedaży elektronicznej, na odległość, kiedy decyzję o zakupie podejmuje się na podstawie informacji zamieszczonych na stronie, czyli zdjęcia i opisu. Jeśli znajdzie się w nich błąd, klientowi przysługuje roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową. Za rozbieżność między towarem, który zamówiliśmy, a tym, który otrzymujemy, odpowiada sprzedawca i jest ona podstawą do zwrotu." Edytowane 9 Lutego 2018 przez Soyer20 Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 Wszystko jest kwestia tego czy ten opis z LTE miał dokładny numer produktu identyfikujący je właśnie jako ten z modelem LTE bo jeśli model był prawidłowy a tylko błąd w opisie to nie dostaniesz z LTE, z tego powodu że tablet z tym konkretnym symbolem nie istnieje w wersji z LTE. Kwestia jak sklep do tego podejdzie. Jeśli jedziesz specjalnie odebrać tablet do sklepu to zalatw sobie jakiś duży rachunek na swój dojazd do sklepu. A nóż uda ci się ugrać ten droższy (zakładam że ten z LTE jest droższy) w cenie jakiej zakupiłeś wifi. Chodzi o koszty jakie poniosłeś przez ich błąd. Ps błędy się zdarzają. Cytuj Link to post Share on other sites
Soyer20 0 Napisano 9 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 Wszystko jest kwestia tego czy ten opis z LTE miał dokładny numer produktu identyfikujący je właśnie jako ten z modelem LTE bo jeśli model był prawidłowy a tylko błąd w opisie to nie dostaniesz z LTE, z tego powodu że tablet z tym konkretnym symbolem nie istnieje w wersji z LTE. Kwestia jak sklep do tego podejdzie. Jeśli jedziesz specjalnie odebrać tablet do sklepu to zalatw sobie jakiś duży rachunek na swój dojazd do sklepu. A nóż uda ci się ugrać ten droższy (zakładam że ten z LTE jest droższy) w cenie jakiej zakupiłeś wifi. Chodzi o koszty jakie poniosłeś przez ich błąd. Ps błędy się zdarzają. Hmmm mam jeszcze otwarte okno ze sklepu z innego modelu i jest takie coś Huawei MediaPad M3 8.0 64GB LTE (złoty) + etui nr kat. 1141939 Huawei MediaPad M3 8.0 64GB Wi-Fi (złoty) + etui nr kat. 1141939 Cały opis produktu dotyczył LTE nawet w parametrach było napisane Modem - LTE Na fakturze mi wybiło z wi-fi ale pytałem sprzedawce czy będzie LTE to mówił,że tak tylko się opis nie zmieścił. Dodam tylko że za niego już zapłaciłem i moje pieniądze leżą w ich kasie. Oczywiście zwrotu nie chce tylko tablet. Cytuj Link to post Share on other sites
bright_vader 7 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 No i jak się rozwiązała ta sytuacja? Opisz, może to być potem przydatne dla innych użytkowników Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.