Skocz do zawartości

Głośniki do 1000zł - zestaw 2.1 czy 5.1


Recommended Posts

Cześć, mam stare głośniki 2.0, są za ciche dla mnie. Poszukuje zestaw do 1000 zł. Nie wiem czy lepiej wybrać wersję 2.1 czy 5.1, bo jestem amatorem w tej kwestii, ale zależy mi na jakości. Głośniki mają być głównie do oglądania filmów, słuchania muzyki, ewentualnie do jakiś gierek. Na pewno nie mogą być ciche. Karta dźwiękowa to audiotrak prodigy cube black edition.

 

Z góry dziękuję za pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Polecam ranking http://www.hi-fi.com.pl/pliki/systemowe/ranking.pdf każdy znajdzie coś dla siebie.

 

,,wybrać wersję 2.1 czy 5.1 "- 5.1 zestaw oferuję dzwięk przestrzenny czyli większy realizm odczuwania dźwięków z filmów strzałów itp  dla fanów oglądania filmów zatem jak znalazł. Zestaw 2.1 nie oferuję czegoś takiego. Druga kwestia jeszcze żeby uzyskać efekt 5.1 po za głośnikami oczywiście film musi być nadawany z tym standardem. Zazwyczaj masz info o filmie jakiego standardu dźwięk jest nadawany.

Link to post
Share on other sites

 

 

Nie bardzo wiem od kiedy maksymalna głośność jest związana z tym czy zestaw jest stereo czy wielokanałowy...

 

Jak się ma jakieś pierdziawkowate 2.0 to można potem mieć jakieś mylne przekonanie, że wszystkie 2.0 są słabe i potrzeba subwoofera, żeby to "jakoś" grało. Na moje "jakoś" to właśnie gra z subem, a żeby mieć jakość zamiast jakoś to fajnie mieć dobre 2.0 jako baza. Potem jacyś fani basu mogą dołożyć suba :P 

Link to post
Share on other sites

2.0 są za ciche? widocznie nie słuchałeś Microlab Solo 7c. I te bym polecał. Ew. 6c jeśli muszą być mniejsze lub 9c jeśli chcesz wydać więcej (nie wiem jaka różnica w jakości między 7 a 9).