caprio 0 Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Od kilku dni mam problem ze swoim sprzętem, w miarę nowym (3 miesiące). Komputer sam się wyłączał, raz się włączał, raz nie. System Windows 10, Dzisiaj wyrzuca mi taki komunikat. Wkładam płytę ale nie chce jej bootować bo wywala mi ten błąd jak wyżej. Odpaliłem Hirens'a, puściłem pierwszy lepszy test, trafiło na Memtest86 i oto wynik: Konfiguracja sprzętowa: Pamięć Ballistix DDR4 Sport LT 8GB/2400(2*4GB) (BLS2C4G4D240FSB) Dysk SSD ADATA SU800 128GB SATA3 (ASU800SS-128GT-C) Napęd LG SuperMulti GH24NSD1 RBBB Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5\'\', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB cache (WD10EZEX) Zasilacz XFX Core TS 550W (P1-550S-GREN) Procesor Intel Core i5-7400, 3GHz, 6MB, BOX (BX80677I57400) Płyta główna Gigabyte GA-B250M-DS3H Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 1060 Aorus Xtreme 6G, 6GB GDDR5 (192 BIT), DVI-D, HDMI, 3x DP, BOX (GV-N1060AORUS X-6GD) http://images.tinypic.pl/i/00957/3o2m19qe3pyt.jpg Rozumiem, że pamięci do kosza? Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 (edytowane) Można jeszcze rzucić za psami. Na poważnie, to wykonujesz test na pojedynczych modułach i dla każdego slotu? Pobierz najnowszą wersję MemTest bo ta nie rozpoznaje poprawnie modułów RAM https://www.memtest86.com/download.htm Edytowane 5 Lutego 2018 przez lonialomax Cytuj Link to post Share on other sites
roman106 124 Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Masz dwie kostki ramu, więc wyciągnij jedną i testuj na pojedynczej. W ten sposób wyeliminujesz wadliwą. Cytuj Link to post Share on other sites
caprio 0 Napisano 5 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 (edytowane) Można jeszcze rzucić za psami. Na poważnie, to wykonujesz test na pojedynczych modułach i dla każdego slotu? Pobierz najnowszą wersję MemTest bo ta nie rozpoznaje poprawnie modułów RAM https://www.memtest86.com/download.htm http://images.tinypic.pl/i/00957/70vgu8siuq6o.jpg Test z najnowszej wersji Memtest dla obu kości. Sprawdzam aktualnie każdą kość. Jak już po kilku procentach wyrzuca błędy, to dalej jest sens sprawdzać? Edytowane 5 Lutego 2018 przez caprio Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Nie ma sensu. Dokup taką samą kość o takich samych parametrach i powinno hulać. Do czasu dostarczenia nowej możesz funkcjonować na jednym module. Tą wadliwą usuń z PC. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.