Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Prodigy Audio Track White vs Black

Prodigy Audio Track Superlux

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 vrona32

vrona32
  • Amator

• 64 postów

Napisano 26 styczeń 2018 - 21:28

Cześć,

moje pytanie dotyczy różnicy jakościowej dźwięku między tymi dwiema edycjami Prodigy Audio Tracków. Czy jest ona znacząca, na którą polecacie polować. Nie znam się od strony technicznej, a nie mam jak sprawdzić tego na własnych uszach, stąd moja prośba kierowana do was. A być może proponujecie inny DAC/karte dźwiękową? 

Jeśli chodzi o budżet to póki co mogę przeznaczyć 250-300zł i mam możliwość kupna używanych Prodigy Audio Tracków w wersji black i white choć może w tej cenie znajdzie się coś lepszego? 

Przeznaczenie to głównie słuchanie muzyki typu rock, blues, klasyczna, sporadycznie gry. 

Dźwięk głównie ze słuchawek Superlux HD 681 Evo. Choć być może zamienie je w przyszłości na hd330.

Obecnie działam na integrze Realtek ALC892.

PS Przy okazji czy przeskok jakościowy z tej integry na Audio Tracka będzie wart swojej ceny?

Dzięki za wszystkie porady i odpowiedzi.

Pozdrawiam!

Użytkownik vrona32 edytował ten post 26 styczeń 2018 - 21:47

• 0

Procesor: AMD Ryzen 5 2600, Płyta Główna: MSI B450 Tomahawk, Pamięć RAM: G.SKILL 16GB 3200MHz Ripjaws V CL15 Red (2x8GB), Karta Graficzna: XFX Radeon RX 590 Fatboy 8GB OC+, SSD:  Plextor M8Pe(G) 512GB, Zasilacz: Seasonic 550W Focus Plus 80 Plus Gold, Obudowa: SilentiumPC Gladius M35 Pure Black, Klawiatura: Sharkoon Skiller MECH SGK3, Mysz: SteelSeries Rival 100, Słuchawki: Superlux HD681 EVO MKII, DAC: FX-Audio DAC-X3

#2 adivxv

adivxv
  • Penetrator

• 7553 postów
  • Miejscowość:Las Vegas

Napisano 26 styczeń 2018 - 22:01