Skocz do zawartości

Lustrzanka, bezlusterkowiec, kamera sportowa?


Recommended Posts

Witam,

Podejrzewam, że temat już nie raz mielony. Jestem totalnym laikiem w fotografii profejsonalnej jak i słaby też ze mnie kamerzysta. Szukam, nowych doświadczeń i zainteresowań. Jestem osobą młodą, nadal zdobywającą podstawową wiedzę. Uważam że to najlepszy moment żeby podnieść sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. Na co dzień zajmuję się grafiką komputerową, projektowanie mediów drukowanych, retusz zdjęć oraz fotomontaż, montaż filmów. Do tego wszystkiego brakuje mi bardzo bezpośredniego kontaktu z produkcją zdjęć/filmów. Stąd też prośba do was o poradę w wyborze odpowiedniego sprzętu :) 

 

Chciałbym jakiś sprzęcik który sprawdzi się na lata, który okaże się dobry na sam początek drogi, a z czasem okaże się jak najbardziej profesjonalny. 

 

Mój budżet: ~3000zł ( jeśli chodzi o lustrzanki w przyszłości wchodzą w grę zakupy obiektywów )

 

Jestem fanem szerokokątnych ujęć, slow-motion oraz naświetlanych zdjęć.

 

Najbardziej zależy mi na fotkach nocnych. Czyli tam gdzie smartfony wymiękają. Szum na zdjęciach jest przytłaczający.

 

Myślałem o zakupie gopro6. Zamierzam nagrywać filmy promocyjne na potrzeby internetu, o tematyce siłowej, gdzie nie zabraknie również ujęć dynamicznych na drązkach. Wiec nie wiem czy byłby to dobry zakup, ale spodobała mi się bardzo dobra funkcja stabilizacji obrazu, oraz nagrywania filmów w 240kl/s. 

Co do lustrzanek a własciwie bezlusterkowiec faworytem poki co jest A5000.

 

Czekam na wasze sugestie, pozdrawiam.

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik