Skocz do zawartości

Zestaw do 3500 zł (bez karty graficznej)


Recommended Posts

Witam, uprzejmie proszę o pomoc w złożeniu zestawu komputerowego do 3500 zł.
Jestem w posiadaniu karty graficznej GeForce GTX 970, którą zakupiłem w zeszłym roku, zależy mi na jak najlepszym zestawie właśnie z pominięciem tejże karty graficznej. Posiadam też kości ramu( 8 gb ), ale chyba starego typu. Nie znam się niestety dostatecznie na sprzęcie komputerowym, by zrobić to samemu, dlatego proszę o jakieś sugestie. Słyszałem, że AMD teraz wypuszcza dobre procesory przy niewielkiej cenie, więc takowe też biorę pod uwagę. Obecny zestaw ciągle mi się zawiesza, nawet przy stosunkowo niewielkim obciążeniu, stawiam więc, że to wina zasilacza, więc ten również pragnę wymienić. Jeżeli to istotne to korzystam z 144 hz monitora Benq 27". Pozdrawiam i czekam cierpliwie na Wasze odpowiedzi, dodam też że zakup planuję na marzec - zaraz po zakończeniu mojej sesji.

Link to post
Share on other sites

Informacje które powinny znaleźć się w Twoim poście:


  • Zastosowanie komputera: (gry, biuro, photoshop, obróbka wideo, itp.),
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: (najlepiej w złotówkach)
  • Kiedy zamierzasz kupić komputer?
  • Których części potrzebujesz?: (zestaw z monitorem, peryferiami czy sama "buda" itp.)
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? (overclocking)
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?:
  • Specjalne wymagania: (cichy zestaw, mała obudowa, chłodzenie wodne, multi-gpu itp.)
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? (często można oszczędzić trochę pieniędzy na obudowie czy dysku, nie zapomnij podać dokładnego modelu)
  • Własna propozycja zestawu: (jeśli jej nie posiadasz, pole pozostaw puste)
  • Inne: (wszelkie pytania, które Cię dręczą)
Link to post
Share on other sites

  • Zastosowanie komputera: Gry
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 3500-4000 zł
  • Kiedy zamierzasz kupić komputer? Marzec - Kwiecień