Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Problem z zakupem na Banggood


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kootlett

kootlett
  • Amator

  • 37 postów

Napisano 15 styczeń 2018 - 16:50

05.01.2018 dokonałem zakupu na Banggood.com, wybrałem płatność przez DotPay i zapłaciłem od razu. Kasa z mojego konta zniknęła i dosłownie wyparowała gdzieś po drodze, a konkretnie na drodze DotPay->Banggood. Status na Banggod ciągle mam "Payment Pending", kontaktowałem się z supportem podając numer płatności DotPay i twierdzą, że taka płatność nie miała miejsca. Kontaktowałem się też z DotPay i twierdzą, że pieniądze ode mnie do nich wpłynęły (czyli z mojej strony jest wszystko OK) i zostały przekazane na rachunek odbiorcy - Banggod - który twierdzi, że ich nie otrzymał! Jakaś paranoja normalnie, kasa wyparowała po drodze. Napisałem kolejnego maila do DotPay z prośbą o interwencję, podając im mój numer zamówienia z Banggood i prosząc o wyjaśnienie sprawy ale szczerze nie wiem czy mogę z ich strony liczyć na jakąś realną pomoc. Miał ktoś jakiś podobny przypadek? Jest jakaś szansa na to że hajs jednak się odnajdzie czy raczej pora pogodzić się z tym że wtopiłem i nic się nie da zrobić?


  • 1

#2 gumiz

gumiz
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 16 styczeń 2018 - 11:22

Mam ten sam problem, tyle że płatność z 11.01.2018 r. Sam mam sklep z systemem dotpay i często jest tak, że płatności trzeba potwierdzać w panelu ręcznie, mimo że powinno się to robić automatycznie. Napisałem do dotpay i do banggood, i również jedni odsyłają mnie do drugich, z tym że faktycznie banggood po około 10 mailach wysłał mi screenshot ze statusem dotpay i wygląda to tak jakby płatność do nich w ogóle nie dotarła. Jeżeli możesz podeślij numer zamówienia, wspomnę im w mailu że nie tylko ja mam ten problem może coś to da i ktoś się pofatyguje, bo mają wielki problem żeby skontaktować się z dotpayem w tej sprawie. Sam sklep banggood jest raczej wiarygodny i nie mają na celu oszustwa, wydaję mi się że mają od niedawna dotpay i nie mają pojęcia że niektóre płatności się zawieszają z niewiadomej przyczyny. 


  • 0

#3 kootlett

kootlett
  • Autor tematu
  • Amator

  • 37 postów

Napisano 16 styczeń 2018 - 22:26

Wczoraj po raz drugi wysłałem do banggood maila z numerem zamówienia i numerem PSP płatności DotPay z prośbą o ponowną weryfikację i ufff, na szczęście dzisiaj rano dostałem maila z odpowiedzią, że pieniądze jednak są. DotPay wysyła właśnie tylko numer PSP płatności i datę zaksięgowania, na kontakt DotPay->Banggood raczej nie ma co liczyć, bo mimo mojej prośby piszą tylko, że należy kontaktować się bezpośrednio z odbiorcą przelewu i powoływać się właśnie na numer PSP. Także po 11 dniach od wykonania płatności wszystko u mnie zakończyło się OK, tylko tak jak mówisz - to powinno się robić automatycznie, a ja łącznie do jednych i drugich napisałem 10 maili za każdym razem czekając przynajmniej dzień-dwa na odpowiedź. Teraz status mojego zamówienia to "processing" więc powinno być już z górki.


  • 0

#4 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 11000 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 16 styczeń 2018 - 23:01

@up - duże cło płacisz ?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#5 kootlett

kootlett
  • Autor tematu
  • Amator

  • 37 postów

Napisano 17 styczeń 2018 - 00:43

Przedmiot który kupiłem to rejestrator Viofo A119v2 z GPS, zapłaciłem chyba około 262pln więc cła nie będzie, bo poniżej 150 euro wartości chyba nie ma? Zresztą ewentualne cło to nic nie znaczące grosze, gorzej jak VAT dorzucą na granicy, ale nawet jeśli to i tak wyjdzie za rejestrator ze 150pln taniej niž gdybym kupował u nas w kraju, więc się opłaca. Dopłaciłem też 2$ do wysyłki Priority Direct Mail która ponoć sprawia, że szanse na dodatkkwe koszta na granicy znacznie maleją. Kiedyś zamówiłem z Aliexpress YI 4K za 580pln jakąś zwykłą pocztą z trackingiem i nie było ani cła ani VATu, więc ponownie liczę w tej kwestii na trochę szczęścia.
  • 0

#6 gumiz

gumiz
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 17 styczeń 2018 - 08:28

Jak wygląda numer PSP ? rozumiem że to nie numer transakcji w formacie M1234-5678 ?
  • 0

#7 kootlett

kootlett
  • Autor tematu
  • Amator

  • 37 postów

Napisano 17 styczeń 2018 - 09:27

Nie, to nie ten. To 16 cyfrowy numer, same cyfry.
  • 0

#8 gumiz

gumiz
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 17 styczeń 2018 - 11:43

Ok, przesłałem im, zobaczymy czy pomoże. Gdyby odpisali że dalej nie ma płatności podałbyś mi na privie swój numer zamówienia ? napisałbym żeby sprawą zajęła się ta sama osoba co twoją, ale póki co poczekam na odpowiedź.


  • 0

#9 Olshaq1989

Olshaq1989
  • Nowicjusz

  • 1 postów

Napisano 16 lipiec 2019 - 04:43

Witam. Chciałbym zapytać jak przebiegły wasze transakcję. Mam ten sam problem i już nie Wien co skośnookim napisac

Użytkownik Olshaq1989 edytował ten post 16 lipiec 2019 - 04:43

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych