Skocz do zawartości

Torba/plecak na sprzęt foto


Recommended Posts

Byłam raczej fanem latania na lekko zazwyczaj (body + jeden, maks dwa obiektywy + filtr, statyw tylko jako koniecznie muszę), ale oczywiście zawsze jest potrzebny ten sprzęt, którego nie mam ze sobą, bo to przecież tak działa. A po zakupie ostatniego (na ten moment, jak znam życie) obiektywu do zestawu noszenie wszystkiego luzem (luzem, tj. aparat w torbie - takiej standardowej, co kiedyś dostałam od znajomego co ją dostał gratis do body+kit i do tego w sumie się nadaje jedynie, statyw w rękach, reszta w plecaku), przestało być upierdliwe i stało się praktycznie niewykonalne.

 

Nie mam doświadczenia i nie wiem, co się lepiej sprawdzi. Torba? Plecak?

 

Rozglądam się za jakimś rozwiązaniem, które pozwoliłoby mi nosić sprzęt w jednym miejscu, coś, co nie będzie ważyć dużo samo w sobie, zapewni łatwy dostęp bez miliona zamków/zatrzasków, pomieści aparat (D5500), przynajmniej ze trzy obiektywy (największy to sigma 55-200, więc bez tragedii, ale nie wykluczam czegoś trochę większego kiedyś tam), baterie, rejestrator, filtry i takie tam, jakby statyw też wszedł, to w ogóle byłoby ideolo (Manfrotto Befree, może kiedyś wymienię na carbon). Najlepiej też jakby pakunek nie krzyczał z daleka "zawieram sprzęt foto za kilka kafli" bo zdarza mi się zostawiać aparat w aucie, a żaluzję do bagażnika zgubiłam dwa lata temu w Chorwacji.

Link to post
Share on other sites

Z typowym plecakiem ciężko się chodzi. U mnie służy głównie do przechowywania sprzętu w szafie :D Polecam plecak typu sling - u mnie mieści body i 1-2 obiektywy a w górnej części ma miejcie na drobiazgi typu portfel, komorka, filtry itp. Bardzo wygodne w użytkowaniu i aparat jest szybko dostępny bez zdejmowania z ramion. Ze zwykłym plecakiem jest to masakra. Statyw mam we własnym etui - turystyka wiec jest mały. Statywy w przypadku plecaków mocowane są na zewnątrz co jest dodatkowa upierdliwoscia bo taki statyw zostaje łapaczeem wszystkiego.