Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Zastosowanie komputera :Gry

  • Maksymalna kwota : 12 000

Kiedy zamierzam kupić komputer? : W tym miesiącu

Których części potrzebuję : Wszystkich, oprócz zasilacza, dysku

Czy będę podkręcać sprzęt? :Tak

Rozdzielczość mojego monitora i model :

Specjalne wymagania Podświetlenie LED, Obudowa z przeszklonym bokiem, z dobrym potencjałem pod LED-y, dobrze wentylowana.

Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : SeaSonic Focus Plus 550W Gold, GoodRam Iridium Pro 480GB

Własna propozycja zestawu :

Inne : Potrzebuje podzespoły, które będą nie zawodne, sprawdzone z racji, że komputer kupuje na lata. Dodatkowo potrzebuje w budżecie zmieścić monitor, najlepiej 2560x1440 z matrycą VA. Dysku HDD nie potrzebuje, bo mam zewnętrzny.

Nie mam dużego doświadczenia, lecz jestem na bieżąco i względem procesorów, to obecnie polecane i7-8700K zupełnie mnie nie przekonuje ze względu na temperatury, politykę cenową Intela i z tego co czytałem mimo dużej wydajności, to jednak problematyczność i obowiązek skalpowania, a jak dla mnie procesor za 1700 zł do którego trzeba dokładać kolejne pieniądze na starcie(skalpowanie), aby miał sens jest absurdem. Co możecie polecić w tej sytuacji? Czytałem również o alternatywach Broadwell-E oraz AMD Ryzen, czy jest jeszcze jakaś alternatywa?

Z góry dziękuje za pomoc i zainteresowanie.

 

Edytowane przez Yen-lo-Wang
Link to post
Share on other sites