nephilim1977 1 Napisano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2017 (edytowane) 01.12.17 zmówiłem monitor + test matrycy, kartę graficzną i chłodzenie na procka za trochę ponad 3000 zł z płatnością ratalną do dzisiaj nic z tych rzeczy nie jest w moim posiadaniu, 12.12.17 nawet coś mi wysłali Kurier przywiózł sam monitor zapakowany po prostu w pudełko w które pakuje je producent z naklejonym listem przewozowym nawet nie chciało im się go otaśmować, w dodatku noszące ślady nieumiejętnego otwierania, kompletny brak informacji co z resztą zamówienia więc oczywiście odmówiłem przyjęcia przesyłki co by nie okazało się że kupiłem sam monitor wart 1500 za ponad 3000 zł, zrezygnowałem więc z dostawy kurierem na rzecz odbioru w net punkcie w-wa centrum ale zdaje się że nawet pracownicy net punktu odmówili przyjęci tego czegoś co przyszło do nich z magazynu centralnego bo po raz kolejny przesyłka została zwrócona nadawcy. Jak na razie stanęło na tym że jutro tj.29.12.17 mam odebrać kartę i chłodzenie z net punktu a monitor samowolnie bez żadnej konsultacji zemną wrzucili sobie w 14 zwroty od klienta i mam dostać zwrot kasy, w sumie i dobrze bo jak dopiero czwarty z testowanych do czegoś się nadawał to chyba nie chcę już tego badziewia. Godziny stracone na oczekiwanie na połączenie z infolinią (minimalnie 40 minut max 1.2h oczekiwania na połączenie plus około 30 minut rozmowy żeby wydobyć jakieś informacje) kolejne na próby wyjaśnienia co się dzieje z zamówionym sprzętem, a oni nawet nie wpadli na to żeby oddać mi kasę za test panelu i kuriera nie mówiąc już o jakichś tam rekompensatach. Ha ha ha (śmiech szaleńca) dzisiaj tj 29.12.17 oczywiście zamówienia niema w net punkcie starają się ustalić co się z nim stało 02.01.18 termin spłaty pierwszej raty a sprzętu jak nie było tak niema. Sklep godzien polecenia ale tyko najgorszemu wrogowi !!! Jeszcze ciekawostka odnośnie sklepu wiecie co dzieje się z monitorami które nie przeszły testu panelu LCD na obecność 'bad pixeli' i 'sub pixeli'?? Zamiast zostać zwrócone producentowi czy sprzedane w outlecie wracaj po prostu na stan magazynowy i czekają na kogoś kto zamówi monitor bez testu matrycy. Edytowane 29 Grudnia 2017 przez nephilim1977 Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2017 W czym problem|? anuluj całe zamówienie niech oddają kasę, a jeśli dostałeś papiery do płacenia rat to skontaktuj się z owym bankiem i wyjaśnij cała sytuację (nie licz w tej kwestii na morele). I oczywiście omijaj szerokim łukiem w/w sklep, jest tyle innych do wyboru. Cytuj Link to post Share on other sites
kaczorkaczor 0 Napisano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2017 Mam podobną sytuację z drukarką. Drukarka potrzebna do firmy aby drukować sporo na koniec roku. Kupiłem u nich bo deklarowali że mają w magazynie i natychmiast wyślą. 14.12.2017 zamawiałem urządzenie, pisało na ich stronie że mają na magazynie i otrzymam 18.12.2017. Oczywiście nie przyszło. Potem deklarowali że 28.12.2017 będzie u mnie kurier, nie było. Zamawiałem w morele sporo ale to było moje ostatnie zamówienie. Albo plajtują i nie wysyłają towaru albo przeciwnie, wiedzie im się zbyt dobrze i w dudach się poprzewracało więc nie szanują już klientów. Odpowiedzi obsługi krótkie, żadnego przepraszam. Odradzam zakupy u nich. Szkoda nerwów. Fragmenty poniżej 20.12.2017 klient: Dzień dobry, kiedy zamówienie zostanie wysłane? Gdy zamawiałem wszystkie elementy miały datę dostępności 18-12-2017 i ta data deklarowana była jako data wysyłki, data dostawy określona jest na 2017-12-19, dziś jest 2017-12-20 a zamówienie wciąż nie zostało wysłane. po 3 dniach przyszła odpowiedź 23.12.2017 morele.net Witam, uprzejmie informuję, że data dostawy zamówienia została ustalona na: 2017-12-28 28.12.2017 klient: Zamówienie dziś (28.12) nie dotarło, widzę że nawet nie zostało wysłane. Czy to był problem powiadomić wcześniej, że będzie kolejne opóźnienie? Jest już ponad 10 dni opóźnienia. Drukarka została zakupiona u was bo zadeklarowaliście jej dostępność i dostawę 18-12-2017 a jest pilnie potrzebna w biurze przed końcem roku. Zrobiłem dotychczas u was wiele zakupów, na potrzeby wielu firm i z kilku kont na dosyć pokaźną kwotę ale to jest ostatnie. Kiedy towar zostanie wysłany?? 29.12.2017 morele.net Szanowny kliencie , czekamy na dostawę produktu 29.12.2017 klient: Skoro czekacie na dostawę to dlaczego gdy składałem zamówienie deklarowaliście że produkt posiadacie? Tutaj najciekawsze, wyróżniłem kolorem 29.12.2017 morele.net Szanowny kliencie , na stronie nie ma informacji , że posiadamy dany towar .Na stronie znajdują się informacje odnośnie dostępności produktu. 29.12.2017 klient: a to bardzo ciekawe, bo na każdym produkcie jest informacja "Dostawa na ....." np. "Dostawa na poniedziałek" Po najechaniu na ten napis pojawia się dymek "Towar jest dostępny w naszym magazynie do szybkiej wysyłki! Zamów dziś, a będziesz mógł odebrać w domu lub w netpunkcie już w poniedziałek." Proszę aby szanowna pani zinterpretowała to zdanie i wyjaśniła jak je rozumie bo dla mnie jest ono jasne ale w świetle wcześniejszej odpowiedzi szanownej pani może to zdanie rozumiecie inaczej? Gdy zamawiałem urządzenie był podany poniedziałek (18.12) czyli "Towar jest dostępny w naszym magazynie do szybkiej wysyłki! Zamów dziś, a będziesz mógł odebrać w domu lub w netpunkcie już w poniedziałek (18.12)." i tylko dlatego zamówiłem u was z uwagi na obietnicę szybkiej dostawy i wyraźnej deklaracji że macie go na magazynie. a się okazuje że urządzenia mi nie wysłaliście i sobie czekacie na dostawę. a jak długo będziecie jeszcze czekać?? 29.12.2017 morele.net: Szanowny kliencie , nigdy nie mamy całkowitej pewności co do daty zrealizowania zamówienia., zawsze mogą wystąpić czynniki nie zależne od nas. Reasumując, nie mamy pańskiego płaszcza, pocałuj nas w dudę. Data kiedy otrzymam zamówienie jest dalej nie znana. Typowe olewanie klienta Cytuj Link to post Share on other sites
kajtek. 11359 Napisano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2017 termin spłaty pierwszej raty a sprzętu jak nie było tak niem http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,195,1304,112,1,zakupy-na-raty.html "Jeżeli sprzedawca lub usługodawca nie wykonał lub nienależycie wykonał zobowiązanie wobec konsumenta (np. nie wydał nam towaru, nie świadczył usługi, wydał nam towar niezgodny z umową i go nie wymienił na nowy lub nie naprawił, pomimo prawidłowo złożonej reklamacji), konsumentowi przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń o wykonanie tego zobowiązania od kredytodawcy" Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.