Skocz do zawartości

Morele.net omijajcie szerokim łukiem!!!


Recommended Posts

01.12.17 zmówiłem monitor + test matrycy, kartę graficzną i chłodzenie na procka za trochę ponad 3000 zł z płatnością ratalną do dzisiaj nic z tych rzeczy nie jest w moim posiadaniu, 12.12.17 nawet coś mi wysłali :) Kurier przywiózł sam monitor zapakowany po prostu w pudełko w które pakuje je producent z naklejonym listem przewozowym nawet nie chciało im się go otaśmować, w dodatku noszące ślady nieumiejętnego otwierania, kompletny brak informacji co z resztą zamówienia więc oczywiście odmówiłem przyjęcia przesyłki co by nie okazało się że kupiłem sam monitor wart 1500 za ponad 3000 zł, zrezygnowałem więc z dostawy kurierem na rzecz odbioru w net punkcie w-wa centrum ale zdaje się że nawet pracownicy net punktu odmówili przyjęci tego czegoś co przyszło do nich z magazynu centralnego bo po raz kolejny przesyłka została zwrócona nadawcy. Jak na razie stanęło na tym że jutro tj.29.12.17 mam odebrać kartę i chłodzenie z net punktu a monitor samowolnie bez żadnej konsultacji zemną wrzucili sobie w 14 zwroty od klienta i mam dostać zwrot kasy, w sumie i dobrze bo jak dopiero czwarty z testowanych do czegoś się nadawał to chyba nie chcę już tego badziewia. Godziny stracone na oczekiwanie na połączenie z infolinią (minimalnie 40 minut max 1.2h oczekiwania na połączenie plus około 30 minut rozmowy żeby wydobyć jakieś informacje) kolejne na próby wyjaśnienia co się dzieje z zamówionym sprzętem, a oni nawet nie wpadli na to żeby oddać mi kasę za test panelu i kuriera nie mówiąc już o jakichś tam rekompensatach.

 

Ha ha ha (śmiech szaleńca) :D dzisiaj tj 29.12.17 oczywiście zamówienia niema w net punkcie starają się ustalić co się z nim stało :D

02.01.18 termin spłaty pierwszej raty a sprzętu jak nie było tak niema.

Sklep godzien polecenia ale tyko najgorszemu wrogowi !!!

 

Jeszcze ciekawostka odnośnie sklepu wiecie co dzieje się z monitorami które nie przeszły testu  panelu LCD na obecność 'bad pixeli' i 'sub pixeli'?? 

Zamiast zostać zwrócone producentowi czy sprzedane w outlecie wracaj po prostu na stan magazynowy i czekają na kogoś kto zamówi monitor bez testu matrycy.


 
Edytowane przez nephilim1977
Link to post
Share on other sites

W czym problem|? anuluj całe zamówienie niech oddają kasę, a jeśli dostałeś papiery do płacenia rat to skontaktuj się z owym bankiem i wyjaśnij cała sytuację (nie licz w tej kwestii na morele).

I oczywiście omijaj szerokim łukiem w/w sklep, jest tyle innych do wyboru.

Link to post
Share on other sites

Mam podobną sytuację z drukarką. Drukarka potrzebna do firmy aby drukować sporo na koniec roku. Kupiłem u nich bo deklarowali że mają  w magazynie i natychmiast wyślą.

 

14.12.2017 zamawiałem urządzenie, pisało na ich stronie że mają na magazynie i otrzymam 18.12.2017. Oczywiście nie przyszło. Potem deklarowali że 28.12.2017 będzie u mnie kurier, nie było. Zamawiałem w morele sporo ale to było moje ostatnie zamówienie. Albo plajtują i nie wysyłają towaru albo przeciwnie, wiedzie im się zbyt dobrze i w dudach się poprzewracało więc nie szanują już klientów.

 

Odpowiedzi obsługi krótkie, żadnego przepraszam. Odradzam zakupy u nich. Szkoda nerwów. Fragmenty poniżej

 

20.12.2017 klient:

Dzień dobry,

kiedy zamówienie zostanie wysłane?

Gdy zamawiałem wszystkie elementy miały datę dostępności 18-12-2017 i ta data deklarowana była jako data wysyłki, data dostawy określona jest na 2017-12-19, dziś jest 2017-12-20 a zamówienie wciąż nie zostało wysłane.

 

po 3 dniach przyszła odpowiedź

 

23.12.2017 morele.net

Witam,

uprzejmie informuję, że data dostawy zamówienia została ustalona na: 2017-12-28

 

 

28.12.2017 klient:

Zamówienie dziś (28.12) nie dotarło, widzę że nawet nie zostało wysłane. Czy to był problem powiadomić wcześniej, że będzie kolejne opóźnienie? Jest już ponad 10 dni opóźnienia. Drukarka została zakupiona u was bo zadeklarowaliście jej dostępność i dostawę 18-12-2017 a jest pilnie potrzebna w biurze przed końcem roku.

Zrobiłem dotychczas u was wiele zakupów, na potrzeby wielu firm i z kilku kont na dosyć pokaźną kwotę ale to jest ostatnie. Kiedy towar zostanie wysłany??

 

 

29.12.2017 morele.net

Szanowny kliencie , czekamy na dostawę produktu

 

 

29.12.2017 klient:

Skoro czekacie na dostawę to dlaczego gdy składałem zamówienie deklarowaliście że produkt posiadacie?

 

Tutaj najciekawsze, wyróżniłem kolorem 

 

29.12.2017 morele.net

Szanowny kliencie , na stronie nie ma informacji , że posiadamy dany towar .Na stronie znajdują się informacje odnośnie dostępności produktu.

29.12.2017 klient:

a to bardzo ciekawe, bo na każdym produkcie jest informacja "Dostawa na ....." np. "Dostawa na poniedziałek"

Po najechaniu na ten napis pojawia się dymek "Towar jest dostępny w naszym magazynie do szybkiej wysyłki! Zamów dziś, a będziesz mógł odebrać w domu lub w netpunkcie już w poniedziałek."

Proszę aby szanowna pani zinterpretowała to zdanie i wyjaśniła jak je rozumie bo dla mnie jest ono jasne ale w świetle wcześniejszej odpowiedzi szanownej pani może to zdanie rozumiecie inaczej?

Gdy zamawiałem urządzenie był podany poniedziałek (18.12) czyli "Towar jest dostępny w naszym magazynie do szybkiej wysyłki! Zamów dziś, a będziesz mógł odebrać w domu lub w netpunkcie już w poniedziałek (18.12)." i tylko dlatego zamówiłem u was z uwagi na obietnicę szybkiej dostawy i wyraźnej deklaracji że macie go na magazynie. a się okazuje że urządzenia mi nie wysłaliście i sobie czekacie na dostawę. a jak długo będziecie jeszcze czekać??

 

29.12.2017 morele.net:

Szanowny kliencie , nigdy nie mamy całkowitej pewności co do daty zrealizowania zamówienia., zawsze mogą wystąpić czynniki nie zależne od nas.

 

Reasumując, nie mamy pańskiego płaszcza, pocałuj nas w dudę. Data kiedy otrzymam zamówienie jest dalej nie znana. Typowe olewanie klienta

Link to post
Share on other sites

 

 

termin spłaty pierwszej raty a sprzętu jak nie było tak niem
 

 

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,195,1304,112,1,zakupy-na-raty.html

 

"Jeżeli sprzedawca lub usługodawca nie wykonał lub nienależycie wykonał zobowiązanie wobec konsumenta (np. nie wydał nam towaru, nie świadczył usługi, wydał nam towar niezgodny z umową i go nie wymienił na nowy lub nie naprawił, pomimo prawidłowo złożonej reklamacji), konsumentowi przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń o wykonanie tego zobowiązania od kredytodawcy"

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...