Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Studia IT

IT programowanie administracja zarządzanie systemy infrastruktura studia życie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 corsooon

corsooon
  • Nowicjusz

• 0 postów

Napisano 11 grudzień 2017 - 18:15

Witam

Jest to mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość. Jestem studentem informatyki na 1 roku. Koniec semestru zbliża się tuż tuż. wiec mój problem się pojawia przy wyborze specjalizacji. Mam do wyboru 2 specjalizacje: Aplikacje internetowe i mobilne oraz systemy i infrastruktura IT. Mam aktualnie jakieś podstawy programowania z czego mój prowadzący te zajęcia zostawia za sobą wiele do powiedzenia (tak wiem że trzeba sie uczyć samemu tego w domu bo na studiach wszystkiego mnie nauczą). Nie wiem z czym się je ta 2 specjalizacja ponieważ wujek google za bardzo nie chce pomóc, ale liczę na osobę którą może się wypowiedzieć na temat, co i jak, z czym to się je, oraz o jakich zarobkach można tutaj mówić. Ponieważ moja narzeczona każe mi myśleć przyszłościowo i jak wiadomo programista może zarobić duże pieniądze. Liczę na waszą pomoc.

Dodaje spis przedmiotów do 2 specjalizacji:
Bezpieczeństwo i zarządzanie sieciami 
1 Bezpieczeństwo sieci komputerowych 
2 Zarządzanie sieciami komputerowymi 
3 Projekt - bezpieczeństwo i zarządzanie sieciami 
Zarządzanie serwerami Linux 
1 Zarządzanie systemem Linux 
2 Zarządzanie usługami w systemie Linux 
Rozwiązania wielkoskalowe 
1 Technologie sieci rozproszonych 
2 Optymalizacja sieci rozproszonych 
3 Projekt - rozwiązania wielkoskalowe 
Zarządzanie serwerami Windows 
1 Zarządzanie systemem Windows 
2 Zarządzanie usługami w systemie Windows 
Dokumentowanie i automatyzacja 
1 Sporządanie i utrzymanie dokumentacji