Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

 

Jest to mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość. Jestem studentem informatyki na 1 roku. Koniec semestru zbliża się tuż tuż. wiec mój problem się pojawia przy wyborze specjalizacji. Mam do wyboru 2 specjalizacje: Aplikacje internetowe i mobilne oraz systemy i infrastruktura IT. Mam aktualnie jakieś podstawy programowania z czego mój prowadzący te zajęcia zostawia za sobą wiele do powiedzenia (tak wiem że trzeba sie uczyć samemu tego w domu bo na studiach wszystkiego mnie nauczą). Nie wiem z czym się je ta 2 specjalizacja ponieważ wujek google za bardzo nie chce pomóc, ale liczę na osobę którą może się wypowiedzieć na temat, co i jak, z czym to się je, oraz o jakich zarobkach można tutaj mówić. Ponieważ moja narzeczona każe mi myśleć przyszłościowo i jak wiadomo programista może zarobić duże pieniądze. Liczę na waszą pomoc.

 

Dodaje spis przedmiotów do 2 specjalizacji:

Bezpieczeństwo i zarządzanie sieciami 

1 Bezpieczeństwo sieci komputerowych 

2 Zarządzanie sieciami komputerowymi 

3 Projekt - bezpieczeństwo i zarządzanie sieciami 

Zarządzanie serwerami Linux 

1 Zarządzanie systemem Linux 

2 Zarządzanie usługami w systemie Linux 

Rozwiązania wielkoskalowe 

1 Technologie sieci rozproszonych 

2 Optymalizacja sieci rozproszonych 

3 Projekt - rozwiązania wielkoskalowe 

Zarządzanie serwerami Windows 

1 Zarządzanie systemem Windows 

2 Zarządzanie usługami w systemie Windows 

Dokumentowanie i automatyzacja 

1 Sporządanie i utrzymanie dokumentacji 

2 Automatyzacja pracy administratora 

3 Projekt - dokumentowanie i automatyzacja 

1 Technologie sieciowe data center 

1 Systemy pracy grupowej i komunikacji personalnej Z

2 Projekt - systemy komunikacyjne 

Edytowane przez corsooon
Link to post
Share on other sites

Uczelnia powinna oferować spis przedmiotów per specjalizacja. Zdobądź to będzie można powiedzieć coś więcej. Wolisz programować czy "adminowac"?

Uczelnia udostępnia takie informacje: