Skocz do zawartości

Słuchawki nauszne do gier


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez kombajn,

Recommended Posts

Witam! Szukam słuchawek nausznych do gier do konsoli PS3 i PS4. Mam problem z ich wyborem, ponieważ kompletnie nie znam się na słuchawkach. Temat "Polecane słuchawki nauszne (2017r.)" niestety mi nie pomógł i obecnie gdzie mieszkam nie ma możliwości sprawdzenia jak poszczególne słuchawki brzmią więc prawdopodobnie jedynym wyjściem będzie sięgnięcie po radę od kogoś kto konkretnie się zna na słuchawkach. Z góry dziękuję za każdą udzieloną pomoc.

 

Budżet: <750zł

Czego potrzebujesz?: Słuchawki

PrzeznaczenieTylko gry

Źródło: Monitor Dell S2316H wejście słuchawkowe jack 3,5mm
Oczekiwania: Zależy mi głównie na wygodzie słuchawek bo będą one używane przez dobrych parę godzin. Czasami nawet większość dnia. Tak żeby dało się grać bez konieczności ściągania słuchawek po godzinie czy po dwóch ze względu na dyskomfort. Mam małą głowę i małe uszy więc mam nadzieję, że nie będzie większego problemu jeśli chodzi o nadmierny docisk słuchawek do głowy itp. Jeżeli chodzi o dźwięk to chciałbym aby być w stanie usłyszeć wszystko to co da się usłyszeć z danej gry (każdy detal - nawet najcichsze dźwięki), oczywiście jeśli jest to możliwe w słuchawkach do 750zł.
InneZastanawia mnie to czy w ogóle opłaca się kupować drogie słuchawki jeżeli nie będą one przeznaczone do komputera tylko do konsoli i to w dodatku podpinane do monitora. Właśnie jak to jest z wejściem słuchawkowym w monitorze? ile tak naprawdę da się wycisnąć z takich drogich słuchawek? i oczywiście czy da się uzyskać to co napisałem powyżej - "być w stanie usłyszeć wszystko to co da się usłyszeć z danej gry"? jeśli się nie mylę to do komputera dokupuje się kartę dźwiękową a co jeżeli chodzi o monitor? może jakiś wzmacniasz słuchawkowy czy coś takiego?

 

Link to post
Share on other sites

Fantastyczne są słuchawki Fatic Duel (link). Jeśli możesz do nich dopłacić to zdecydowanie warto.