jakobosik 0 Napisano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2017 Cześć, kilka miesięcy temu kupiłem słuchawki JBL T110. Byłem z nich zadowolony do momentu gdy mniej, więcej miesiąc temu przestała działać jedna słuchawka, potem druga. Oddałem je wtedy na gwarancji, po tygodniu dostałem nowe. I tu się zaczyna coś dziwnego, prawa słuchawka szumi. Szum zaczyna się od razu po podpięciu słuchawki, nie musi być puszczony żaden dźwięk. Nie jest to bardzo duży szum, ale słyszalny i irytujący nawet dla mnie, czyli dla osoby która nie bardzo przejmuje się jakością dźwięku. Co ciekawe, w innych telefonach, słuchawka nie szumi. Pomyślałem, że w takim razie to problem z moim telefonem (Honor 7). Wyczyściłem dokładnie gniazdo ale nic to nie poprawiło. Wtedy postanowiłem przetestować na moim telefonie inne słuchawki i o dziwo one działają bez zarzutu. Dodam również, że przed gwarancją, gdy słuchawki jeszcze działały, nie występował problem szumu. Miał ktoś podobny problem? Ponowne reklamowanie słuchawek to będzie ostateczność, bo boję się, że zwalą winę na mój telefon i tylko zapłacę nie potrzebnie za przesyłkę. Jakobosik Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.