Skocz do zawartości

Zmiana Karty-Pytanie


Recommended Posts

Witam

 

Chciałbym zapytać czy moja aktualna płyta główna oraz zasilacz obsłużą którąś z tych kart graficznych i jeśli tak to którą wybrać, myślałem nad używanymi :

 

GTX 660 2GB TF III OC TI

GTX 770 OC 2 GB

GTX 1050 OC 2GB WINDFORCE

 

Wszystkie inne sugestie mile widziane :) w przedziale cenowym około 400-450 zł.

Ogólnie chciałbym pograć w Dziki Gon na przyzwoitych detalach.

 

Konfiguracja komputera :

 

PŁYTA : Asus P7P55 LX DDR3 (LGA1156)

RAM: KINGSTON 2X2 DUAL 1600 MHZ DDR3

ZASILACZ: CHIEFTEC GPS 500 AB A 500W

PROCESOR: I5 QUAD 64 BIT 2,8 GHZ

 

Jestem zielony, także proszę o wyrozumiałość :).

Edytowane przez Daanthe77
Link to post
Share on other sites

Ktoś Was już oszukał na OLX ?

 

Znalazłem też jeszcze kartę Nvidia ZOTAC GTX 770, podobno porównywalna do 1050 ? Cena też około 350 zł.

 

Zastanawiam się też czy mógłbym wsadzić jakąś grafikę z 4 GB ramu ? i czy ewentualnie wtedy zasilacz to pociągnie ?

Edytowane przez Daanthe77
Link to post
Share on other sites

Na OLX odbiór osobisty z testowaniem na miejscu, trochę schodzi czasu ale jest to najpewniejsza opcja, wystarczy się dogadać jak coś się wymiguje sprzedawca że czasu niema itp omijać taką ofertę.

Co do GTX 680/770 pisałem wyżej, czas tych GPU już dawno przeminą.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Pierwsze procesory z serii Core "d" nie urywają, po taktowaniu zgaduję że mamy do czynienia z najmocniejszą i5 760 którego można podkręcić  ale trzeba do tego mieć chłodzenie inne niż BOX, inna sprawa że sekcja zasilania na płycie jest "goła".

Tak więc GTX 1050 będzie odpowiedni do Twojej platformy.

Na dziś minimum to 8 GB RAM, nawet jeśli komputer do przeglądania internetu to po dodaniu kilkudziesięciu zakładek w przeglądarce 8 GB RAM się przydaje.