Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Panie i Panowie sytuacja jest prosta, niedługo mogę dostać kompa od brata ( kupuje sobie coś lepszego ) ale kilka części zabiera ze sobą wiec komputerek nie jest kompletny ( grafika i zasilacz ). Prosiłbym o pomoc, bądź ciekawe podpowiedzi co zakupić, żeby niżej wymieniony "prawie" komputer chodził na swoim poziomie wydajności.

 

Jako ze jestem studentem budżet mam ograniczony zaledwie 1000 zl na uzupełnienie i cieszenie się komputerkiem 
Chciałbym żeby był w miarę wydajny, do pracy na nim, graniu w gierki ofc ( lol, fornite czy jakieś starocie jak Lineage 2 ), oraz może jakaś delikatna zabawa w tworzenie filmików na własny użytek oraz rendering. I to chyba tyle z delikatnego przedstawienia po co tu jestem i kim chcę być. ;)

Liczę na Wasza pomoc ; )

 

Dysk: Seagate Baracuda 250GB SATA-II 7200.10 250410 16MB Cache
Grafika: ???
Zasilacz: ???
CPU: Intel Xeon E5440 2,83 Ghz @ 3,4 Ghz
Chłodzenie: SILENTIUMPC FERA2 HE1224 v2
RAM: Transcend 1GB DDR2 800 Mhz
OCZ Reaper 3x2GB DDR2 1066 Mhz (OCZ2RPR10664GK)
Mobo: Gigabyte GA-P35-DS3
Karta dźwiękowa: Creative Audigy LS (SB0399) Sound Card
Obudowa: SPIRE (nie pamiętam dokładnie modelu)

Edytowane przez xeneskje
Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim wyrzuciłabym tę 1GB kość ramu, bo obniża ci taktowanie całości do 800MHz (możesz też wymienić na kość 2GB 1066 jak gdzieś trafisz tanio tj. do 60-70zł).

 

Co do grafiki, to wszystko powyżej jakiegoś gtxa 1050/1050ti będzie ciężkim przeinwestowaniem.

Link to post
Share on other sites

Pytanie czy chcesz wydawać cały 1000zl . Bo komp lata świetności ma już za sobą . Części nowe czy używane ?

Sadze ze grafike kupie uzywana a zasilacz nowy, co o tym sadzisz ?

Przede wszystkim wyrzuciłabym tę 1GB kość ramu, bo obniża ci taktowanie całości do 800MHz (możesz też wymienić na kość 2GB 1066 jak gdzieś trafisz tanio tj. do 60-70zł).