Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Odebrano następujący alert krytyczny: 20


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
80 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mich1995

Mich1995
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 03 grudzień 2017 - 13:28

od dłuższego czasu wyskakuje mi to w zarządzaniu komputerem w logach czy to coś poważnego?

proszę odpiszcie ja boję się jak cholera jak widzę to a dzisiaj w ciągu kilku minut dwukrotnie mi to

wyskoczyło...


  • 0

#2 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 03 grudzień 2017 - 13:36

Przeglądnij tu https://technet.micr...5(v=ws.11).aspx


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#3 Mich1995

Mich1995
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 03 grudzień 2017 - 17:25

aha czyli to tylko coś z netem?


bo u mnie jest identyfikator zdarzenia 36887 i z opisu wynika że coś z netem się dzieje.


sprawdziłem po identyfikatorze procesu (jest to 824) i błąd dotyczy procesu lsass.exe co mi radzicie zrobić?


Użytkownik Mich1995 edytował ten post 03 grudzień 2017 - 17:43

  • 0

#4 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 03 grudzień 2017 - 18:36

Cytat: Proces Lsass.exe odpowiada m.in. za zarządzanie uwierzytelnianiem domeny urzędu zabezpieczeń lokalnych i zarządzanie usługą Active Directory. Proces ten obsługuje uwierzytelnianie zarówno klienta, jak i serwera, a także steruje aparatem usługi Active Directory. Proces Lsass.exe odpowiada m.in. za działanie następujących składników:

* Urząd zabezpieczeń lokalnych
* Usługa Logowanie do sieci
* Usługa Menedżer kont zabezpieczeń
* Usługa Serwer LSA
* Protokół SSL (Secure Sockets Layer)
* Protokół uwierzytelniania Kerberos v5
* Protokół uwierzytelniania NTLM

Dla pewności przeskanuj PC Malwarebytes i popraw jeszcze AdwareCleaner.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#5 Mich1995

Mich1995
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 04 grudzień 2017 - 11:45

myślę że to nie jest wirus bo nie wchodzę wgl na podejrzane strony poza tym

nie ściągam niczego pirackiego i mam zainstalowany NOD32 z wykupioną licencją

na rok oraz mam firewall Comodo a teraz skanowałem kompa malwarebytes'em free

i cóż nic nie wykrył poza tym komp działa normalnie jedynie po uruchomieniu przez

kilka minut tnie się ale tak to nic niepokojącego się nie dzieje poza tymi błędami

które zdarzają się co prawda ale nie codziennie sprawdzałem i wcześniej

4-5 dni temu były te błędy jedynie co mnie dziwi to to że te błędy co kilka dni

wracają i jedynie to mnie niepokoi a tak to wszystko normalnie działa mi.


mam poważny problem nie wiem czy to jest z tym związane ale Windows Update nie chce się uruchomić

a gdy chce wyszukać aktualizacje to on daje mi komunikat że nie da się bo usługa Windows Update nie

jest uruchomiona i że trzeba kompa zresetować ja resetowałem go z 10 razy i nic.


Użytkownik Mich1995 edytował ten post 03 grudzień 2017 - 18:57

  • 0

#6 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 04 grudzień 2017 - 16:32

Jaki masz system i na jakiej konfiguracji sprzętowej jest zainstalowany? Wejdź w usługi systemowe i sprawdź status uruchamiania usługi Windows Update.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#7 Mich1995

Mich1995
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 04 grudzień 2017 - 16:37

to tak:

OS - Win 7 Home Premium Service Pack 1

GPU - Nvidia GTX 960

CPU - i5 4460

RAM - dokładnie to nie pamiętam model i markę ale 16GB DDR3 (2x 8GB DDR3)

Płyta Główna - Gigabyte H97-D3H

 

w usługach systemowych jest ustawiony dla Windows Update typ uruchamiania automatyczny (z opóźnieniem).


  • 0

#8 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 04 grudzień 2017 - 16:46

Pobierz narzędzie Microsoftu do naprawy usługi Windows update i stosuj się do poleceń w narzędziu. https://support.micr...when-you-try-to


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#9 Mich1995

Mich1995
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 04 grudzień 2017 - 16:52

próbowałem tego narzędzia i nic ono nie dało.


  • 0

#10 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 04 grudzień 2017 - 17:02

Spróbuj ręcznie https://www.download...lizacji/n/3367/

Uruchom w konsoli CMD polecenie  sfc /scannow


Użytkownik lonialomax edytował ten post 04 grudzień 2017 - 17:05

  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#11 Mich1995

Mich1995
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 05 grudzień 2017 - 12:31

to jest tak dziwne że bardziej być nie może a mianowicie Windows Update naprawił się sam.


  • 0

#12 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 05 grudzień 2017 - 12:54

Przeprowadziłeś skanowanie systemu sfc /scannow? Zachowanie systemu wskazuje na jakieś błędy w systemie.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#13 Mich1995

Mich1995
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 05 grudzień 2017 - 13:03

a to jest w 100% bezpieczne?


czytałem o tym ale niestety zgubiłem gdzieś płytę z systemem a bez tego nie da się dokonać naprawy plików systemowych.


  • 0

#14 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 05 grudzień 2017 - 15:03

Uruchamiasz konsolę CMD z poziomu systemu. Menu Start, Wszystkie programy następnie Akcesoria i tu Wiersz polecenia z prawo kliku Uruchom jako administrator. Narzędzie systemowe i całkowicie bezpieczne.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#15 Mich1995

Mich1995
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 05 grudzień 2017 - 16:34

a płyta z systemem jest potrzebna? bo na "space.IT" piszą że do naprawy plików systemowych może być potrzebna albo płyta 

z Windowsem albo obraz płyty ISO a ja ani jednego ani drugiego nie mam niestety.


obecnie jedynie co mnie niepokoi to te błędy kanałowe (tzn. z Schannel) ale o dziwo jak wyłączę neta to ich nie ma i to mnie niepokoi teraz.


Użytkownik Mich1995 edytował ten post 05 grudzień 2017 - 16:34

  • 0

#16 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 05 grudzień 2017 - 16:39

Potrzebna będzie jeżeli narzędzie wykryje uszkodzone pliki systemu i nie będzie mogło ich naprawić. Narzędzie poinformuje o takiej sytuacji kierując do pliku CBS log celem weryfikacji które pliki będą wymagać interwencji użytkownika.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#17 Mich1995

Mich1995
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 07 grudzień 2017 - 17:45

miałem blue screen w podglądzie zdarzeń zauważyłem coś takiego:

 

Pakiet błędów X64_0x1a_41790_dxgmms1!VIDMM_PROCESS_HEAP::Free+a2, typ 0
Nazwa zdarzenia: BlueScreen
Odpowiedź: Niedostępny
Identyfikator pliku Cab: 0
 
Sygnatura problemu:
P1: 
P2: 
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 
 
Dołączone pliki: 
C:\Windows\Minidump\120617-17253-01.dmp
C:\Users\Michał\AppData\Local\Temp\WER-37440-0.sysdata.xml
C:\Users\Michał\AppData\Local\Temp\WER2BC0.tmp.WERInternalMetadata.xml
 
Te pliki mogą być dostępne tutaj:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\Kernel_0_0_cab_0af2a533
 
Symbol analizy: X64_0x1a_41790_dxgmms1!VIDMM_PROCESS_HEAP::Free+a2
Ponowne sprawdzanie rozwiązania: 0
Identyfikator raportu: 120617-17253-01
Stan raportu: 0
 

poza tym po jutrze będę mieć zdalną pomoc serwisanta bo sam boję się tykać cokolwiek w systemie.


pomyliłeś się prawdopodobnie wszystkiemu są winne stare sterowniki a te błędy schannel to mi serwisant powiedział że to nic poważnego.


ewentualnie z pamięcią ram mogą być problemy i teraz ściągam sterowniki jest tego trochę

więc trochę to potrwa.


Użytkownik Mich1995 edytował ten post 07 grudzień 2017 - 17:47

  • 0

#18 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 07 grudzień 2017 - 17:50

pomyliłeś się prawdopodobnie wszystkiemu są winne stare sterowniki
Uruchomiłeś narzędzie  sfc.exe. Co mają sterowniki do samo wyłączającej się usługi Windows Update, bo bluescreen to jeszcze może mieć związek, chociaż może być skutkiem wad sprzętowych.
  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#19 Mich1995

Mich1995
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 07 grudzień 2017 - 17:59

Uruchomiłeś narzędzie  sfc.exe. Co mają sterowniki do samo wyłączającej się usługi Windows Update, bo bluescreen to jeszcze może mieć związek, chociaż może być skutkiem wad sprzętowych.

tyle że teraz drugi dzień z rzędu Windows Update działa więc tamto o czym wcześniej pisałeś (tzn. ten program do

rozwiązywania problemów z Windows Update) pewnie pomogło.


teraz muszę zająć się tym blue screen'em bo to jest najważniejsze.


  • 0

#20 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4056 postów

Napisano 07 grudzień 2017 - 18:07

Sprawdź czy masz plik MiniDump w tej lokalizacji C:\Windows\Minidump\120617-17253-01.dmp. Jeżeli jest to wrzuć go na jakiś hosting, bo te informacje, które podałeś odnośnie bluescreena są bardzo ograniczone.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych