Vexusss 0 Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Cześć! Używam mojego dysku zewnętrznego już około rok i przy ostatnim podłączeniu widnieje informacja "Lokalizacja jest niedostępna" Jeśli lokalizacja ta znajduje się na komputerze, upewnij się, że urządzenie lub dysk jest podłączony, bądź nośnik został włożony, a następnie spróbuj ponownie(..). Dodam iż na innym komputerze dysk działa normalnie. Ma ktoś pomysł jak to naprawić? Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4149 Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 a kabel dobry ? Ja najpierw bym kabel podejrzewał, jak na innym działa, u mnie już 4 kable USB 3.0 padły same z siebie po kilku, kilkunastu miesiącach użytku, dosłownie każdy jaki był w domu o długości 1.5metra i więcej. Spróbuj podpiąć dysk przez ten krótki przewód co z nim był w opakowaniu. najlepiej do płyty głównej z tyłu jeśli to PC. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.