Skocz do zawartości

pomocy! kupiłem drona w MEDIA EXPERT, bateria jest popsuta, nie chcą dokonać zwrotu!


Recommended Posts

Wczoraj w Media Expert w Katowicach zakupiłem drona Phantom 4 za 4699zł (wziąłem go na 18 rat, w sumie wychodzi jakieś 5700). Przed jego zakupem, przy panu z obsługi otwierałem pudełko z dronem i sprawdzałem czy wszystko jest. Nie sprawdziłem jednak baterii - po prostu jej nie włączałem. Po powrocie do domu, tak jak na tutorialach z DJI próbuje odpalić baterię - nie da się. Pomyślałem więc, że jest rozładowana. Podłączam do prądu i nic. Później dowiedziałem się, że te baterie tak mają, że jak za długo leżą nie ładowane to się po prostu psują.

 

W międzyczasie z ciekawości wszedłem na oryginalną stronę DJI i zobaczyłem, że ten dron w lepszej wersji "Phantom 4 ADVANCED" jest za 4244zł - 1199 dolarów. Nie dość, że jest tańszy, to jeszcze posiada lepszą specyfikację (dodatkowy czujnik ruchu + kamerka 20 mpix zamiast 12 jak w zwykłej 4). Trochę się wkurzyłem jak to zobaczyłem bo nie dość, że sporo przepłaciłem, mogłem mieć o wiele lepszy sprzęt to na dodatek mogłem mieć tego drona z oryginalnej strony producenta.

 

Po tym fakcie postanowiłem zwrócić tego drona. Okazało się, że do 14 dni mogę odstąpić od umowy kredytu na raty, a drona mogę zwrócić tylko jeśli się zgodzi kierownik sklepu, bo normalnie nie przyjmują zwrotów. Pomyślałem, że pewnie się zgodzi, bo dostałem felerny egzemplarz. Jednak się pomyliłem. W rozmowie z nim usłyszałem, że nie przyjmują żadnych zwrotów na drony i że już zamówił baterię i do 2 dni będzie do odbioru. Żeby zmienił zdanie, powiedziałem mu, że nie interesuje mnie wymiana lecz zwrot i poparłem to tym, że w sklepie oglądałem dokładnie ten towar sprawdzając go i włączałem tą baterię (okłamałem go akurat z tym sprawdzaniem baterii). Bateria nie zaświeciła się, ale pomyślałem, że to nie jest żaden problem bo po prostu pewnie jest rozładowana, a nie chciałem robić sceny prosząc o podłączenie jej do prądu. Tak mu przekazałem, na co on że rozumie ale zwrotu nie może wykonać i koniec kropka. Zamówił już baterię i za dwa dni mi ją wymienią.

 

No i tutaj w końcu pojawia się moja prośba do was, mianowicie czy znacie jakiś sposób, czy jest w ogóle możliwe, żeby jakoś odwołać się od tego i sprawić że będę mógł go oddać a oni zwrócą mi pieniądze za tego drona? Bardzo mi na tym zależy bo dość sporo przepłaciłem, w dodatku za gorszy i popsuty sprzęt. Proszę was o pomoc w tej sprawie i z góry bardzo serdecznie dziękuję za wszelką pomoc.

Link to post
Share on other sites

Biorąc pod uwagę obowiązujące przepisy prawne,nie masz niestety takiej możliwości. Przysługuje ci tylko gwarancja...Pamiętaj,że sprzedawcę też obowiązują jakieś przepisy.

Ah co ty to gadasz. Ma prawo pozwolić mi zwrócić ten sprzęt, ale ma obowiązku. Jeśli by chciał, bez problemu mógłby przyjąć ten towar z powrotem. 

Link to post
Share on other sites

Pamiętaj,że taki sprzedawca ma swojego kierownika i regulamin sklepu ,w którym pracuje. Inaczej może wyglądać sprawa w niewielkich,prywatnych sklepach,gdzie często "za ladą" stoi właściciel. Jak  napisałeś ,sam wpuściłeś się w maliny,mogłeś kupić lepszy,tańszy itd. "Ah co ty to gadasz" - nic nie gadam,tylko przekazałem ci informację,że nic nie możesz zrobić....

Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim, sklep przyjmuje zwrot, klient go dokonuje. To tak a'propos tytułu tematu.

Kupiłeś drona z niesprawną baterią, zgłosiłeś reklamacje, obiecali nową baterię, kiedy dostarczą sprzęt będzie pełnosprawny. Gdzie tu problem? Nie mają żadnego obowiązku przyjąć zwrotu, zwłaszcza z takiego powodu że klient gdzieś zobaczył taniej. No nie, bądźmy poważni.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

@Fuelin, a z tym zwrotem przez 14 dni nie jest tak, że obowiązuje tylko przy zakupach przez internet? Z tego co się orientuję, stacjonarnie nikt nie musi przyjmować zwrotu, jest to dobra wola sprzedawcy.

Jest jak mówisz. Zagalopowałem się i dlatego edytowałem treść poprzedniego posta. O 14 dniach możemy mówić w przypadku zakupu przez Internet.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...