Skocz do zawartości

Podzespoły za 3000 co zmienić/zamienić?


Recommended Posts

Witam Serdecznie

 

Z racji tego że jestem laikiem w sprawach związanych z komputerami i składaniem ich, co sprawia że nie chcę kupić gotowca w sklepie czy na innej aukcji postanowiłem napisać tutaj.

 

Szukam dwóch komputerów, jeden dla mnie typowo pod World of Warcraft, z monitorem co możecie polecić żeby WoW poszedł elegancko na raidach, czy world PvP? jak na razie gram na laptopie, ale za niedługo się go pozbędę i muszę kupić stacjonarny. tutaj cena nie ma większego znaczenia bo nie wydaje mi się żeby WoW potrzebował kosmicznego bydlaka żeby pójśc :)

Ile chcesz wydać na komputer? do 1500-2000 maks ?
*Do czego będziesz używać komputera?Worl of Warcraft
*Z jakiego monitora korzystasz? - brak
*Co ma znaleźć się w zestawie? - pudło + monitor
*Czy chcesz zestaw do podkręcania? nie
*Czy posiadasz jakieś podzespoły ze starszej konfiguracji? brak

 

A Drugi komputer tylko pod Battlefield 1, jako prezent, samo pudło bez monitora, najlepiej bez opcji podkręcania bo się na tym nie znam po prostu. a chcę kupić kompa, zapakować ładnie i dać jako prezent. z tym że, czy jest opcja znalezienia takiego zestawu do 3000 złotych ?

 

Ile chcesz wydać na komputer? do 2000 do 3000 zł
*Do czego będziesz używać komputera? Battlefield 1
*Z jakiego monitora korzystasz? - 1920x1080 
*Co ma znaleźć się w zestawie? - samo pudło
*Czy chcesz zestaw do podkręcania?  nie
*Czy posiadasz jakieś podzespoły ze starszej konfiguracji? brak

 

Z góry dziękuję za pomoc wszelkim fachowcom.

:)


Nic? Dostałem tylko jeden spam o kupnie komputerów z Olx, i zero pomysłów?  :/

Edytowane przez Hexenbane
Link to post
Share on other sites

  • Zastosowanie komputera : Gry, BF1,BF4, WoW

  • Maksymalna kwota : 3000

Kiedy zamierzam kupić komputer? : Już

Których części potrzebuję : Wszystko

Czy będę podkręcać sprzęt? : Raczej nie bo się na tym nie znam

Rozdzielczość mojego monitora i model : brak