Reyqer 66 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 (edytowane) Cześć, orientuje się ktoś jak serwis MSI patrzy na zerwanie plomby? Robią z tym problemy, czy raczej nie ma to znaczenia? Chciałem okazyjnie kupić 1080, ale nie wiem, czy będę mógł ją zwodować. Wsparcie techniczne odpisuje jednym, że definitywnie traci się gwarancję, a innym, że nie ma problemu, jeśli odeśle się z fabrycznym chłodzeniem. Będę wdzięczny za opinie, a może nawet czyjeś doświadczenia. Edit: Dostałem odpowiedź z pomocy technicznej, że traci się gwarancję, ale mogę rozwiązać problem kupując Seahawk EK X. Sneaky, sneaky... Znalazłem ich oficjalny post. Podesłałem i zobaczę jak wypadnie konfrontacja. https://web.facebook.com/MSIUK/posts/652634514773229?_rdc=1&_rdr Edit#2: Odpisali, że "W Polsce niestety zerwanie plomby powoduje utratę gwarancji." Czyli oficjalnie Polska to nie EU. Edytowane 29 Listopada 2017 przez Reyqer Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.