Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Amazon.de - problem

amazon blokada konta amazon amazon-problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Regenerate

Regenerate
  • Dyskutant

  • 187 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 28 listopad 2017 - 17:21

Witam,

 

Ostatnio założyłem konto na amazonie i zrobiłem pierwsze zakupy w postaci PS4 pro. Niestety po jakimś czasie dostałem maila po niemiecku, że konto jest zablokowane i aby odblokować konto muszę wysłać fax z bilingiem z konta bankowego w celu potwierdzenia tożsamości i nr karty. W przeciwnym wypadku transakcja ma zostać anulowana. Nie chcę się bawić w jakieś faxy i pierdoły, dlatego postanowiłem to "olać" i zamówiłem ps4 w kraju. Dzisiaj jednak zauważyłem, że pobrano mi z konta pieniądze. Czy jeśli to tak zostawię, to pieniądze zostaną zwrócone automatycznie, czy będę musiał się jakoś ubiegać o zwrot? Miał ktoś podobną sytuację z niemieckim amazonem? Gdyby to odblokowywanie nie było tak problematyczne, to chętnie bym kontynuował transakcję, ale muszę najpierw udać się do banku, później gdzieś znaleźć fax lub wysyłać to pocztą. 

 


Użytkownik Regenerate edytował ten post 28 listopad 2017 - 18:32

  • 0

CPU: Intel Core i7 4790K MOBO: MSI Gaming 5 GPU: GeForce MSI ARMOR GTX 1080TI Phantom RAM:2x8GB G.Skill TridentX 2400 Mhz PSU: CORSAIR RM750x SSD: Crucial MX100 250GB SSD2: Goodram Iridium Pro 240GB SSD3: ADATA  SU800 256GB SSD4: ADATA SU900 512GB CASE: SilentiumPC X80 Audio: Fiio E10k olympus2 + Solo7c + Takstar TS-671+FOCAL LISTEN Display: LG 27MP75 Cooler: Thermalright HR-02 Macho PCGH

 


#2 login1969

login1969
  • Nałogowiec

  • 1648 postów

Napisano 28 listopad 2017 - 19:34

Jesteś pewien czy to nie jest jakaś próba wyłudzenia danych do twojego konta?Kupowałem w niemieckim Amazonie rok temu monitor który mam w stopce i nie żądali ode mnie takich rzeczy,z tym że przy zakładaniu konta od razu  musiałem im podać numer IBAN,a czy wymagali numer karty czy numer konta,tego nie pamiętam.Musiałem odblokować oczywiście płatność karty przez internet.Ale najpierw wszystkiego dowiedziałem się w moim banku.Tak czy inaczej byłbym ostrożny jeżeli chodzi o takie maile.Zresztą w Amazon.de można teraz kupować w jęz. polskim.Na pewno jest jakiś kontakt do nich w Polsce więc zadzwoń i dowiedz się czy w ogóle wysyłali takiego maila.Po zastanowieniu wydaje mi się że numer karty też musiałem podać.


Użytkownik login1969 edytował ten post 28 listopad 2017 - 19:42

  • 0

Procesor:I5 4670K@4,4GHz  1,31V, Mobo:Gigabyte Z87P-D3,Karta graficzna:MSI GTX 1080 Ggaming X,PSU:TACENS VALEO V 800 W,Monitor:

Acer Predator XB241Hbmipr, 24" 144Hz@180Hz,G-Sync,RAM: 2x4GB 1600 MHz,Mysz: LOGITECH G203


#3 Regenerate

Regenerate
  • Autor tematu
  • Dyskutant

  • 187 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 28 listopad 2017 - 22:27

Okazało się, że odblokowali konto zaraz po tym, jak napisałem do nich maila i wysłali już przesyłkę. Można zamknąć :)


  • 0

CPU: Intel Core i7 4790K MOBO: MSI Gaming 5 GPU: GeForce MSI ARMOR GTX 1080TI Phantom RAM:2x8GB G.Skill TridentX 2400 Mhz PSU: CORSAIR RM750x SSD: Crucial MX100 250GB SSD2: Goodram Iridium Pro 240GB SSD3: ADATA  SU800 256GB SSD4: ADATA SU900 512GB CASE: SilentiumPC X80 Audio: Fiio E10k olympus2 + Solo7c + Takstar TS-671+FOCAL LISTEN Display: LG 27MP75 Cooler: Thermalright HR-02 Macho PCGH

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: amazon, blokada konta amazon, amazon-problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych