Skocz do zawartości

Recommended Posts

witam. i z góry dziękuję za pomoc.

Pragnę kupić sobie słuchawki do 2k zł i jeśli ktoś ma inne pomysły niż te co zaproponuje piszcie .

proszę o pomoc bardzo uniżenie. 

wybrałem 2 pary Które z nich (bądź inne ) byście dobrali dla siebie.. Posiadam interfejs audio octa capture 10x10 ale chciałbym też słuchawki podpinać bezpośrednio do pianina cyfrowego/gitar itp

W temacie słuchawek jestem zielony a te Ogromne róznice mi w tym nie pomagają ... ( nie mają być to słuchawki do słuchania na komórce)   PS denon dał dziś promocje do jutra na słuchawki pryma za 1500 :D może lepsze??

HIFIMAN HE-400I   (2 przewody)

 

Przetworniki: Magnetostatyczne (wstęgowe) Konstrukcja obudowy: Otwarte Impedancja: 35 Ohm Skuteczność: 94dB Kontrola tonów: NIE Pasmo przenoszenia: 20 - 35.000Hz Jakość kabla: OFC Długość przewodu: 3.2m Asymetryczny kabel: NIE Typ wtyku: 3.5mm mini jack Typ wtyku: Prosty Regulacja głośności: NIE Mikrofon: NIE Etui ochronne: NIE Redukcja szumów: NIE Obrotowa słuchawka: NIE Składane: NIE INNE: Zalecany czas wygrzewania: 150h :: Przetwornik: planarny (ortodynamiczny) Waga bez kabla: 360 gram Gwarancja: 24 miesiące

 

 

BEYERDYNAMIC T90

Podstawowa specyfikacja techniczna:

- Przewód idący tylko do jednej - lewej słuchawki
- Możliwość obracania nauszników w osi poziomej
- Typ: dynamiczne, otwarte
- Pasmo przenoszenia: 5-40.000 Hz
- Impedancja: 250 Ohm
- SPL (Sound pressure level) 102 dB (1 mW / 500 Hz)
- Max. SPL: 125 dB (200 mW / 500 Hz)
- Maksymalna moc wejściowa: 200mW
- Nominalne zniekształcenia THD: <0.05%
- Siła nacisku 2,8N
- Kabel połączeniowy: 3 m
- Rodzaj wtyku: pozłacany mini jack 3.5mm, przejściówka na stereo jack 6.3mm
- Waga: 350 g

Edytowane przez bmwbmw2
Link to post
Share on other sites