Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Microsoft Office


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Puciek15

Puciek15
  • Gaduła

  • 377 postów

Napisano 25 listopad 2017 - 23:58

Witam. 

Mam mały problem z officem na laptopie. 

Laptop to lenovo legion y520 z i5 7300hq i gtx 1050. W laptopie zamontowałem dysk SSD Crucial mx 200 250gb, a fabryczny hdd jest w zewnętrznej obudowie na USB.

Problem polega na tym, że w.w. office zawiesza się i uniemożliwia pracę. 

W przypadku Office 2007 problem zaczyna się od samego włączenia ( zainstalowany na ssd włącza się ze 2 minuty ) a kiedy robię podstawowe rzeczy ( zaznaczam, kopiuje, wklejam, podmieniam ) strasznie zamula i nie odpowiada ( zwykle na 2-3 minuty). 

Pobrałem dla testu office 2016 który działa o wiele lepiej, lecz gdy próbuję dodać jakąkolwiek funkcję np skrypt po rozwinięciu możliwych opcji program się zawiesza i odmawia dalszej pracy. 

Przekopałem się przez kilka podobnych problemów ale w żadnym nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.

Prosiłbym o jakieś uwagi / rady gdyż tak się nie da pracować. 

 

Wspomnę tylko, że w.w. ssd pracował w komputerze stacjonarnym na którym office działał normalnie, a aktualnie w laptopie wszystko inne działa tak jak powinno. Co do wersji office, kolega ma tą samą wersję która działa na jego laptopie, natomiast drugi kolega ma takiego samego laptopa na którym też działa office ale wersja 2010.


UPDATE :

Dla ewentualnych osób szukających rozwiązania. 

Office 2007 nadal nie pracuje jak powinien. 

Wersja 2016 :

Po pełnym odinstalowaniu, usunięciu pozostałych folderów, przeskanowaniu systemu, zablokowaniu Windows Update w usługach windows oraz ponownym zainstalowaniu działa poprawnie. Nie do końca wiem co było przyczyną, lecz po w.w. krokach cały pakiet działa jak należy. 

 

Poprosiłbym moderatora o zamknięcie tematu. 


Użytkownik Puciek15 edytował ten post 25 listopad 2017 - 23:59

  • 0

Lenovo Legion Y520 i5 7300hq / GTX 1050 4GB / 8GB DDR4 / SSD Crucial MX200 250GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych