Skocz do zawartości

Recommended Posts

niestety lubelskie.

A tak na serio, zrób standardowe testy wszystkiego co może mieć z pamięcią wspólnego, czyli ram (memtest) dysk (hotune, smart i pełny skan), możesz te ewentualnie sprawdzić pamięć na grafie, jeśli błąd występuje np podczas gier.

Link to post
Share on other sites

Podepnę się pod temat:

Otóż kilka dni temu dostałem identyczny komunikat na blue screen'ie. Bezpośrednio po tym przetestowałem kości RAM programem memtest i na jednej z nich wywalało masę błędów. Moduł oddałem na gwarancję, po czym dostałem wiadomość od serwisu (sklepu), że usterka nie została wykryta. Nie rozumiem teraz, co jest nie tak? Przetestowałem kość ponownie i błędów nie ma. Jakieś pomysły?

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Sorry, ze tak długo nie pisałem. Ostatnio zresetowałem bios, i na nowo przeprowadziłem test pamieci. Memtest znów wykazał 1 bład. Mam pamieci OCZ Reaper, niby gwarancja dożywotnia, ale OCZ zakończył produkcję ram-u. Słyszałem ze pamieci trzeba by ewentualnie odesłac az do Holandii do siedziby firmy, czy to prawda?? Czy pozostaje mi wymienić pamiątki??

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...