HUBERTUS7 4 Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Witam. Od jakiegoś czasu przy wyłączaniu komputera (nie zawsze) ujawnia mi się piękny BS kod:0x0000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Co może powodować ten problem? Z góry dzieki za rady. Cytuj Link to post Share on other sites
xml2000 1 Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Pierwsze primo, nie ten dział, Możliwe, że najprawdopodobniej brakuje jakich bibliotek, może w rejestrze, poszukaj, napraw błędy przez Ccleaner Cytuj Link to post Share on other sites
philips 78 Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Tutaj znajduje się kompletna instrukcja jak należy odczytać co naszej maszynie dolega. (zalecam również wykonanie pkt 1a, raport wtedy jest czytelniejszy i łatwo można się w nim odnaleźć). Cytuj Link to post Share on other sites
HUBERTUS7 4 Napisano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Niestety nie da rady zrobić tego na moim kompie, program nie obsługuje tego proca. Albo jest to wina win7. Cytuj Link to post Share on other sites
HUBERTUS7 4 Napisano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 Pomoże ktoś?? Cytuj Link to post Share on other sites
Endrju1 4 Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 niestety lubelskie. A tak na serio, zrób standardowe testy wszystkiego co może mieć z pamięcią wspólnego, czyli ram (memtest) dysk (hotune, smart i pełny skan), możesz te ewentualnie sprawdzić pamięć na grafie, jeśli błąd występuje np podczas gier. Cytuj Link to post Share on other sites
misi3k08 14 Napisano 17 Marca 2011 Udostępnij Napisano 17 Marca 2011 Przyczyną błędu jest najczęściej wadliwa pamięć ram. Ściągnij najnowszego memtesta i przetestuj każdy moduł pamięci z oddzielna. Zarzuć testy na ~2.5h, jestem prawie pewien, że to wina ram'u. Cytuj Link to post Share on other sites
misi3k08 14 Napisano 17 Marca 2011 Udostępnij Napisano 17 Marca 2011 Podepnę się pod temat: Otóż kilka dni temu dostałem identyczny komunikat na blue screen'ie. Bezpośrednio po tym przetestowałem kości RAM programem memtest i na jednej z nich wywalało masę błędów. Moduł oddałem na gwarancję, po czym dostałem wiadomość od serwisu (sklepu), że usterka nie została wykryta. Nie rozumiem teraz, co jest nie tak? Przetestowałem kość ponownie i błędów nie ma. Jakieś pomysły? Cytuj Link to post Share on other sites
HUBERTUS7 4 Napisano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Właśnie zrobiłem szybki scan memtestem i wywaliło mi jeden bład. Da rade to jakoś odesłac na gwarancje? Z tego co wiem OCZ juz przestało produkować pamiątek. Cytuj Link to post Share on other sites
misi3k08 14 Napisano 19 Marca 2011 Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 To zależy, jakie masz warunki gwarancji. Zazwyczaj oddaje się je do sklepu, w którym się zakupiło produkt. Oni martwią się już dalej. Cytuj Link to post Share on other sites
barszcz 19 Napisano 19 Marca 2011 Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Może to być też problem napięć (najprawdopodobniej na pamięciach). Zmieniałeś coś ostatnio? Resetowałeś, aktualizowałeś BIOS? Cytuj Link to post Share on other sites
HUBERTUS7 4 Napisano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 Napięcie do tej pory na pamięciach miałem 2.1 teraz zmieniłem na auto i zobaczymy jak bedzie. Z biosem nic nie kombinowałem. Pamiątki działają na 1057 Mhz, a proca mam wykreconego lekko do 3.3 Cytuj Link to post Share on other sites
HUBERTUS7 4 Napisano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 Sorry, ze tak długo nie pisałem. Ostatnio zresetowałem bios, i na nowo przeprowadziłem test pamieci. Memtest znów wykazał 1 bład. Mam pamieci OCZ Reaper, niby gwarancja dożywotnia, ale OCZ zakończył produkcję ram-u. Słyszałem ze pamieci trzeba by ewentualnie odesłac az do Holandii do siedziby firmy, czy to prawda?? Czy pozostaje mi wymienić pamiątki?? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.