Skocz do zawartości

[~~4500] Przyszłościowo - Rozrywkowo


Recommended Posts

Cześć,

pod koniec roku przymierzam się do kupna nowego stanowiska pracy jak i do grania.

Na początku chciałbym powiedzieć, że jestem totalnie zielony w tworzeniu skrzynek swoich i instalowaniu ich dlatego zwracam się z prośbą o pomoc do Was.
Komputer będzie głównie skierowany na granie, ale również jak i na tworzenie projektów w javie czy blenderze.
Chciałbym również kupić monitor do tego zestawu - do gier jakiś lepszy - gry typu cs go, h1z1, league of legends.
Chwilowo działam na monitorze - Fujitsu Siemens C19-8 i myślę że to przez to komfort mojej gry jest teraz bardzo nisko osadzony.
Wymagania do gier ciężko mi sprecyzować. 

 

Cytuj
System operacyjny: Windows® 7/Vista/XP
Procesor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Pamięć: 2 GB RAM
Karta graficzna: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
DirectX: Wersja 9.0c
Miejsce na dysku: 15 GB dostępnej przestrzeni

 

Cytuj
System operacyjny: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64 bit only)
Procesor: Intel i5 Quad Core or higher / AMD Phenom II X6 or higher
Pamięć: 8 GB RAM
Karta graficzna: nVidia GeForce GTX 560 series or higher / AMD HD 6870 or higher
DirectX: Wersja 10
Sieć: Szerokopasmowe połączenie z internetem
Miejsce na dysku: 20 GB dostępnej przestrzeni
Karta dźwiękowa: DirectX compatible Sound Card

To są przykładowe wymagania do cs go czy h1z1, jednak chciałbym, żeby nowy komputer pociągnął to na dużej ilości fpsów, bez ścin.
Chciałbym również się Was zapytać o poradę. 
Nigdy nie pracowałem na komputerze z dwoma dyskami - HDD i SDD. 
Czy da się zrobić tak, żeby przysłana skrzynka była już z zainstalowanym systemem na SDD a wszystko co będę wgrywać będzie się zapisywać na HDD?
Czy dużo jest roboty, nauki i w skutku finalnym zabawy dla takiego kogoś jak ja, jeśli chciałbym sam instalować system i osadzić go na SDD a potem przełączać to na HDD?