Skocz do zawartości

Słuchawki do muzyki klasycznej do 500zł


Recommended Posts

Witam, chciałbym zakupić słuchawki do 500zł (max 600zł) przeznaczone do muzyki (głównie do klasycznej), obok gry (mniej ważne).


Dodam od siebie ze jestem totalny zielony w wyborze słuchawek. Słuchawki będą podłączone do karty dźwiękowej Aim sc808.


Szczerze mówiąc nie jestem pewny czego dokładnie oczekuje, raczej nie chciałbym żeby dźwięk był "tępy,rozmazany". 


 


W tej chwili kusza mnie słuchawki Brainwavz HM5 (główna zaleta odpinane kable + podoba mi się ich styl) ale z tego co widzę to opinie na temat dźwięku są dosyć mieszane.


 


 


 


Link to post
Share on other sites

Słuchawki najlepiej żeby były zamknięte ew pół-zamknięte

 

Zacznijmy od tego ze nie jestem profesjonalista, mój słuch nie jest absolutny jak i nie grałem 10 lat na zadnym instrumencie, ba nawet dłuższej chwili. Słuchawki głównie maja służyć do słuchania muzyki, jako ze w tej chwili odpowiada mi muzyka "klasyczna" a raczej instrumenty "klasyczne" głównie pianino w tej chwili. 

Dodam jeszcze ze nie zależy mi na dużym bassie zupełnie.

 

Przykład (jak widać nie jest to mega muzyka "poważna" mimo wszystko nie wykluczam ze z czasem do takiej przejdę (np orkiestry)
"https://www.youtube.com/watch?v=WYB-8Nx8-jQ&list=PLn5TuQwM8s7u7OoUZ7Telu13OO9KylDEM&index=48"

Edytowane przez Krzysztof884
Link to post
Share on other sites

Ja siedzę obecnie na Beyerdynamic DT990 Premium 250 ohm i twój przykład brzmiał bardzo przyjemnie. Oczywiście musiał byś sam gdzieś odsłuchać (bo każdy trochę inaczej odbiera dźwięk). Akurat ja swoje DT990 dopadłem z amazonu w ramach warehousedeals (czyli słuchawki które ktoś zamówił odsłuchał i odesłał) za 129 euro ale chwilowo najtańsze takie chodzą po 160 euro czyli ~680zł (w Polsce ceneo pokazuje 800zł za nowe) ale wersja PRO z takimi samymi przetwornikami i zbliżonym strojeniem jest do wyrwania za 114 euro czyli ~484zł. Z przesyłką ~502zł