posko22 4 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Witam, wczoraj podczas pobytu w szkole, przyszedł do mnie technik z multimedia SA w celu wymiany ich modemu i routera w jednym(tamta umowa wygasła teraz nowa). Obecnie posiadamy od nich Cisco ecp3928 i od wczoraj nie możemy się połączyć telefonami do sieci bezprzewodowej, mój ojciec rzekomo skonfigurował to wraz z tym gościem, no ale telefon mój jak i brata ciagle się łączy i łączy i wyskakuje po pewnym czasie komunikat : Błąd sieci.Połączenie nie powiodło się. Ma ktoś jakieś pomysły jak to naprawić? Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Na pewno spróbuj usunąć zapisany profil sieci i połącz się ponownie. Hasło nie uległo zmianie? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.