Skocz do zawartości

Procedura gwarancyjna SS Rival - komputronik


Recommended Posts

Od dość dawna borykam się z irytującym dwuklikiem w LPM i rolce, ponadto jeden z bocznych przycisków "zapadł się", przez co momentami przerywa. Podejrzewam, że takie uszkodzenia powinny kwalifikować moje urządzenie do naprawy gwarancyjnej, aczkolwiek nie jestem pewien jak to ma wyglądać. Za mojego Rivala (kupiony pod koniec produkcji) zapłaciłem 100 zł na promocji w komputroniku. Czy sklep / SteelSeries ma obowiązek wydać mi myszkę tej samej klasy, czy też o podobnej cenie? Wydaje mi się, że następcą mojego Rivala jest model 300, ale cenowo wychodzi na to, że dostałbym Rivala 100. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...