kielbasior 0 Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Od dość dawna borykam się z irytującym dwuklikiem w LPM i rolce, ponadto jeden z bocznych przycisków "zapadł się", przez co momentami przerywa. Podejrzewam, że takie uszkodzenia powinny kwalifikować moje urządzenie do naprawy gwarancyjnej, aczkolwiek nie jestem pewien jak to ma wyglądać. Za mojego Rivala (kupiony pod koniec produkcji) zapłaciłem 100 zł na promocji w komputroniku. Czy sklep / SteelSeries ma obowiązek wydać mi myszkę tej samej klasy, czy też o podobnej cenie? Wydaje mi się, że następcą mojego Rivala jest model 300, ale cenowo wychodzi na to, że dostałbym Rivala 100. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.