arissa 0 Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 (edytowane) Cześć wszystkim, Mam problem z nowo zakupionym komputerem (zbudowanym z Waszą pomocą z esc.pl) i nie bardzo wiem co z tym poradzić Komputer sam się wyłącza bez widocznego powodu, w tym czasie korzystałam tylko z przeglądarki Chrome. W dzienniku zdarzeń pojawił się błąd krytyczny Kernel-41. Po 20 minutach komputer zrestartował się, a w trakcie restartu tak jakby ponownie się zrestartował, dopiero potem ruszył. W dzienniku zdarzeń tym razem pojawiły się błędy krytyczne: Kernel-41 i AESMSERVICE. Co mogę zrobić? Czy to błąd podzespołów czy software? Zupełnie się nie znam, bardzo proszę o pomoc. 1.Konfiguracja komputera: Lub pełny raport tutaj: kliknij tutaj 2.System operacyjny: Windows 10 Professional 64-bit 3.Zmiany wprowadzone w systemie i sprzęcie przed wystąpieniem kłopotów: brak, nowy system postawiony ponad tydzień temu, wszystko do tej pory działało ok, wczoraj niczego nie instalowałam. 4.Używany program antywirusowy: Avast Pro Antivirus 5.Wykonane czynności w celu naprawy problemu: Zainstalowałam kilka nowych driverów do płyty głównej, bo szukając pomocy trafiłam na sugestię, że to sterowniki. Poza tym nie wiem, co mogę zrobić. 6.Informacje dodatkowe: Logi z dziennika zdarzeń są tu: kliknij tutaj Edytowane 9 Listopada 2017 przez arissa Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Zacznij od aktualizacji bios płyty głównej. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Możesz odinstalować program Intel® SGX Application Enclave Services Manager, nie jest on konieczny do poprawnego działania systemu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Jak @up i spróbuj programu FixWin10... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
arissa 0 Napisano 9 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Bardzo dziękuję za odpowiedzi, poszukam jak ogarnąć ten bios (wiem, że to tragedia, ale nigdy sama nie instalowałam nowszego biosa), spróbuję też pozostałych rozwiązań, oby się udało Zauważyłam, że linki w pierwszym poście nie działały, teraz już działają. Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Możesz jeszcze wrzucić screena z HWiNFO zakładka Sensors. Jaki zasilacz obsługuje Twój zestaw? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
arissa 0 Napisano 9 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Możesz jeszcze wrzucić screena z HWiNFO zakładka Sensors. Jaki zasilacz obsługuje Twój zestaw? Dziękuję za odpowiedź Wrzuciłam cały album screenów, bo sporo tego: https://imgur.com/a/AgsqV Mój zasilacz to XFX Core TS 450W 120mm Bronze. Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Z odczytów czujników w HWiNFO pod względem napięć jest OK, wyniki temperaturowe są do przyjęcia. Jeżeli po aktualizacji biosu nie będzie poprawy to można podejrzewać zasilacz. Kto składał ten zestaw i czy masz jakąś gwarancję na tą usługę? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.