Skocz do zawartości

Kompatybilność RAM-u Goodram IRDM i płytą główną MSI Mortar Arctic B250M


Recommended Posts

Witam Wszystkich,

 

Za niedługo mam w planach kupić nowy komputer. Miałem wybrane wszystkie komponenty, ale postanowiłem zmienić pamięć RAM. I tutaj pojawia się pytanie. Jako że jestem kompletnie zielony w temacie kompatybilności ramu i nie wiem, czy RAM Goodram IRDM DDR4 16gb (2x8gb) 2400mhz (IR-W2400D464L15S/16GDC) jest kompatybilny z płytą główną MSI Mortar Arctic B250M (7A69-004R). Bardzo prosiłbym o pomoc. Poniżej podaję linki do stron producentów:

 

RAM: http://www.goodram.com/pl/product/pamieci-ram/goodram-irdm-ddr4/

 

MOBO: https://www.msi.com/Motherboard/B250M-MORTAR-ARCTIC.html

 

Dziękuję za pomoc ;)

Link to post
Share on other sites

Jak najbardziej będzie OK. Jeśli chodzi o listę kompatybilnych kości RAM na stronach producentów płyt głównych, to przede wszystkim trzeba się patrzeć na PARAMETRY (taktowanie, napięcie, timingi, ilość GB itd.), a nie na markę czy model, bo fizyczną niemożliwością jest przetestowanie wszystkich RAM-ów dostępnych na rynku na świecie... Ta płyta spokojnie obsłuży 2x8 GB, CL15, tylko pamiętaj, że z częstotliwością 2400 MHz będą działać w przypadku procka Kaby Lake, a jeśli chcesz tam montować Skylake, to kości będą pracować na 2133 MHz.

 

Zresztą, MSI przetestowało GY2400D464L15/16GDC, czyli kości Goodrama z serii Play, o identycznych parametrach jak omawiany tu IRDM.

Link to post
Share on other sites