CjFalcon 70 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 (edytowane) Witajcie!Piszę z bardzo nietypową prośbą.Czy ktoś z Was zakupił w ciągu ostatnich - ale niecałych - 2-ch lat płytę główną:AsRock Fatal1ty 990FX Killer (starsza wersja USB 3.0) ?Dlaczego pytam?Niestety po 3-ch latach użytkowania, moja płyta umarła. Jakby nie patrzeć, to pod AM3+ była to niemal hi-endowa płyta (zaraz po ROG-u od ASUS'a), dopiero później weszło kilka "nowości" od AsRock'a i Gigabyte'a.Oczywiście co za problem kupić nową? Dla mnie nie byłby żaden, ALE: dostępność przyzwoitych płyt BARDZO MOCNO ograniczona i ceny 500+ (zazwyczaj dostępny tylko ROG za 1000 zł albo outlety). Używki nie wchodzą w grę...Nie mam może mocnego kompa (podpis) ale kupować bieda płyty za 150-250zł (których jest pełno) też mi się nie widzi.Dlatego pytam czy ktoś mógłby udostępnić kopie rachunku, żebym mógł zareklamować płytę (najlepiej morele, x-kom itp.)Wiem - CEBULA MOCNO, ale liczę na wyrozumiałość. Edytowane 18 Października 2017 przez CjFalcon Cytuj Link to post Share on other sites
TybekB 9 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 nawet z paragonem, sprawdzą serial number płyty i zobaczą kiedy była sprzedana... Cytuj Link to post Share on other sites
Threadripper 57 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 (edytowane) nawet z paragonem, sprawdzą serial number płyty i zobaczą kiedy była sprzedana... Zobaczą date produkcji i najwyżej hurtownie, produkt może zalegać w sklepie detalicznym bardzo długi czas a gwarancja liczy sie od daty sprzedaży właśnie w tym sklepie. Na paragonach i FV sporadycznie pisane są numery seryjne. Oczywiście tyczy się to tylko sytuacji w której reklamujemy sprzęt bezpośrednio w serwisie producenta. Bo w dużych sklepach typu morele czy komputronik faktycznie mogą to sprawdzić. Edytowane 18 Października 2017 przez Threadripper Cytuj Link to post Share on other sites
TybekB 9 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 of course - w serwisie producenta nie zobaczą nic, ale już przy reklamacji w sklepie, który tą płytę sprzedał byłby problem... bo w większości numer seryjny jest zlinkowany z numerem fry/paragonu/ Cytuj Link to post Share on other sites
CjFalcon 70 Napisano 19 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2017 (edytowane) Zawsze spróbować można. Jeżeli się uda - to fajnie, jeżeli nie, trudno. Bardziej mnie martwi fakt, że nie znajdzie się nikt z takim dowodem zakupu... Ostatnio reklamowałem mysz Logitech'a kupioną w x-kom-ie. SN na myszce inny, na pudełku inny. Jakoś problemu nie było Edytowane 19 Października 2017 przez CjFalcon Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.